جنجال پیام صادقیان با سایت شرط‌بندی و خداحافظی در ٢٧سالگی!

جنجال پیام صادقیان با سایت شرط‌بندی و خداحافظی در ٢٧سالگی!

صفر تا صد مسئولیت با من است و این سایت برای خودم است. خیال همه کسانی که می‌خواهند در این سایت بازی کنند، راحت باشد که خودم پشتیبانی‌اش را انجام می‌دهم.

کد خبر : ۷۱۶۰۲
بازدید : ۷۷۲۰
پیام صادقیان قید فوتبال را زد
پیام صادقیان ستاره جنجالی فوتبال در ٢٧سالگی یکبار دیگر خبرساز شده است؛ او اقدام به تأسیس یک سایت شرط‌بندی و پیش‌بینی نتایج فوتبال کرده که با این شرایط دیگر قادر نخواهد بود در هیچ تیمی بازی کند.
ماجرا از جایی شروع شد که صادقیان جمعه‌شب در صفحه شخصی‌اش یک لایو برای مخاطبانش گذاشت و با این جمله که «خبر‌های خوبی برایتان دارم» حرف‌های عجیبی زد.
او گفت: «همه شما می‌دانید که من عاشق رنگ قرمز هستم و خیلی تلاش کردم تا دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم. در هر تیمی بازی کردم، انگیزه‌ام بازگشت به پرسپولیس بود، خیلی زحمت کشیدم، اما نشد و حالا که دیگر از حضور در پرسپولیس ناامید شده‌ام، تصمیم گرفتم کاری راه بیندازم تا دوباره در کنار شما هواداران پرسپولیس باشم.»
صادقیان با اعلام این‌که یک سایت پیش‌بینی فوتبال راه انداخته، صحبت‌های خود در فضای مجازی را ادامه داد: «با همکاری دونفر از دوستان گلم که یکی خواننده است و دیگری امیرحسین ایپکچی تصمیم به این کار گرفتیم. من برای این سایت پیش‌بینی هزینه زیادی انجام دادم و اعتبارم را گذاشته‌ام.» نکته جالب همکاری صادقیان با ایپکچی بازیکن سابق پرسپولیس است که او نیز بعد از رفتن به لیگ یک و تیم پارسه ایرانیان نتوانست دوران خوبی را در فوتبال داشته باشد.
صفر تا صد مسئولیت با من است و این سایت برای خودم است. خیال همه کسانی که می‌خواهند در این سایت بازی کنند، راحت باشد که خودم پشتیبانی‌اش را انجام می‌دهم. مسأله مهم، اما لوکیشنی است که این ویدیو‌ها توسط صادقیان در آن‌جا گرفته شد؛ مکانی که احتمالا در کشور ترکیه است و یک سفره خانه سنتی به نظر می‌رسد.
زیر صدای قلیان توسط صادقیان نیز این مسأله را نشان می‌دهد. این ستاره جنجالی درحالی اقدام به تأسیس سایت شرط‌بندی فوتبال کرده که طبق قوانین بین‌المللی فوتبال هیچ‌کدام از بازیکنان فعال در این رشته نمی‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با این سایت‌ها ارتباطی داشته باشند. صادقیان هم با این کار احتمالا دیگر قید فوتبال بازی‌کردن را زده و نه‌تن‌ها در داخل ایران بلکه حتی در خارج از کشور هم نمی‌تواند به عضویت تیمی دربیاید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید