پدرکشی برای ارثیه

پدرکشی برای ارثیه

روزحادثه در داخل مغازه پدرم نشسته بودم و قصد داشتم با خوردن سم خودکشی کنم، اما در یک لحظه، تصمیم به کشتن پدرم گرفتم.

کد خبر : ۷۱۶۷۶
بازدید : ۱۲۰۳۷
قتل پدر برای تصاحب ارثیه
مرد جوان که برای تصاحب ارثیه خانوادگی پدرش را با قرص برنج کشته بود با رضایت خانواده‌اش روبه‌رو شد و از قصاص نجات یافت. وی صبح دیروز به خاطرجنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
۲۱ مرداد پارسال پدر این مرد بر اثر مسمومیت غذایی در بیمارستان امام حسین (ع) در کام مرگ فرو رفت. مأموران پس از حضور در بیمارستان دریافتند این مرد ۵۳ ساله به همراه شریک و یکی ازپسران شریکش دراثر مصرف قرص برنج مسموم شده بودند، اما آن پدر و پسر درمان شدند و فقط مرد میانسال فوت کرد. مأموران ضمن تحقیق دریافتند این سه نفر پس از خوردن ناهار در مغازه محل کارشان دچار مسمومیت شده‌اند.

کارآگاهان در ادامه دریافتند پسر این مرد نیز در زمان صرف ناهار حضور داشته، اما از خوردن غذا خودداری کرده است.
کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین‌های مداربسته در داخل مغازه به بررسی آن‌ها پرداخته و دریافتند که دوربین‌های مغازه از صبح روز حادثه هیچگونه ضبط تصویری نداشته‌اند.

بهرام - پسر مقتول- به‌عنوان نخستین مظنون در محل سکونتش واقع در منطقه تهرانپارس دستگیر شد وسرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد. این مرد ۳۵ ساله که متأهل است و یک فرزند دارد گفت: از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده بودم.
زمانی که بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی به بار آوردم، هیچ راهی برای حل مشکلم پیدا نمی‌کردم. تا اینکه تصمیم گرفتم به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با ۱۵ هزار تومان مقداری سم خریدم. روزحادثه در داخل مغازه پدرم نشسته بودم و قصد داشتم با خوردن سم خودکشی کنم، اما در یک لحظه، تصمیم به کشتن پدرم گرفتم.
می‌خواستم ارثیه خانوادگی‌ام را تصاحب کنم و همچنین بتوانم اموال و پول داخل مغازه پدرم و شریکش را سرقت کنم تا با این اموال و پول‌ها بدهی هایم را بپردازم. برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کردم تا علت مرگ پدرم را مسمومیت غذایی جلوه دهم. بعد به سراغ دستگاه ضبط دوربین‌های داخل مغازه رفتم و آن را خاموش کردم.

به‌دنبال اعتراف پسر قاتل کیفرخواست او به اتهام قتل عمد صادر شد این درحالی بود که متهم جوان با رضایت اولیای دم روبه‌رو شد و صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست محسن زالی وبا حضور قاضی دلداری - مستشار دادگاه - منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی محاکمه شود. پس از پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید