این زوج را قصاص کنید

این زوج را قصاص کنید

پس از آن اختلاف بین این زوج معتاد با مادرم بیشتر شد و یک روز به بهانه اینکه اتاقشان رطوبت دارد و دیوار نم داده مادرم را به طبقه پایین کشانده و وی را با چاقو کشتند.

کد خبر : ۷۱۸۲۸
بازدید : ۱۲۵۳۶
قصاص زوج مستأجر
زوج جنایتکار که حدود دو ماه قبل یک مادر و دختر را در شهرستان ساوه به قتل رسانده بودند با درخواست اولیای دم یک قدم به قصاص نزدیک شدند. این مادر ۷۳ و دختر ۴۶ ساله‌اش روز ۱۳ خرداد از سوی زن و مرد مستأجرشان به طرز فجیعی کشته شدند.

محمدحسین، پسر خانواده درباره جزئیات این جنایت هولناک گفت: وقتی خبر قتل مادر و خواهرم منتشر شد در برخی رسانه‌ها عنوان کردند که این زوج به خاطر درگیری بر سر گم شدن خاک‌انداز دست به جنایت زده‌اند در حالی که این موضوع صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: این زن و شوهر حدود یک‌سال و نیم قبل زیرزمین خانه پدری‌ام را اجاره کردند و مستأجر آن‌ها شدند. در آن خانه پدر و مادر و خواهرم در طبقه بالا زندگی می‌کردند. آن‌ها هر دو معتاد بودند و بعداً متوجه شدیم که آن زن همسر صیغه‌ایش بوده است. ماجرای اختلاف مادر من با این زوج از زمانی شروع شد که آن‌ها مواد خوراکی و وسایل خانه ما را سرقت می‌کردند.

به‌عنوان مثال خوراکی‌های داخل یخچال را برمی‌داشتند، وقتی مادرم به ما می‌گفت: فلان وسیله یا مواد غذایی‌شان گم شده ما فکر می‌کردیم پدر و مادرم به‌خاطر کهولت سن فراموش کرده‌اند که آن را مصرف کرده‌اند. اما پس از مدتی وقتی موضوع سرقت‌ها جدی‌تر شد دیگر برای مادرم مسجل شد که سرقت‌ها کار این زوج بوده بنابراین از آن‌ها خواست که خانه را تخلیه کنند.

پس از آن اختلاف بین این زوج معتاد با مادرم بیشتر شد و یک روز به بهانه اینکه اتاقشان رطوبت دارد و دیوار نم داده مادرم را به طبقه پایین کشانده و وی را با چاقو کشتند. لحظاتی بعد خواهرم که نگران شده بود به‌دنبال مادرم می‌رود که او هم قربانی این زوج جنایتکار شد.

پسر مقتول اضافه کرد: قتل حدود ساعت ۱۵ اتفاق افتاد و ما دو ساعت بعد که از مادر و خواهرمان بی‌خبر بودیم به خانه‌شان رفتیم، پدرم خیلی پیر است و اغلب در اتاق استراحت می‌کند. وقتی از مادر و خواهرم پرسیدیم ابراز بی‌اطلاعی کرد. ما به سراغ مستأجر رفتیم، اما این زوج که هنوز متواری نشده بودند به ما گفتند که از آن‌ها خبری ندارند.

حدود ساعت ۶ عصر هر دو نفر مخفیانه از خانه بیرون رفتند. من به اتفاق برادرانم چندبار به جلوی اتاق آن‌ها رفتیم، اما چون قضیه را نمی‌دانستیم وارد آنجا نشدیم تا اینکه در نهایت ساعت ۳ نیمه شب یکبار دیگر به زیرزمین محل سکونت مستأجر رفتیم، اما وقتی با دقت نگاه کردیم متوجه به هم ریختگی وسایل داخل خانه شدیم انگار زوج مستأجر آنجا را ترک کرده بودند. به همین خاطر مشکوک شده و وارد اتاق شدیم.

با ورود به خانه کارتن‌های خالی لوازم خانه را دیدیم و بوی آزار دهنده حشره‌کش فضا را پر کرده بود. اولین کارتن را که کنار زدیم با جسد مادرم که داخل یک پتو پیچیده شده بود مواجه شدیم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم. البته بعد از ورود پلیس و تحقیقات اولیه مشخص شد که قاتلان پس از ارتکاب جرم قصد داشتند جنازه‌ها را از خانه خارج کنند، اما شلوغی کوچه باعث شده بود که از این کار منصرف شوند.
بعد به مغازه نزدیک خانه رفته و به بهانه اینکه سوسک داخل خانه هست حشره‌کش خریده بودند، اما در واقع با اسپری کردن حشره‌کش می‌خواستند مانع انتشار بوی خون شوند.

پلیس حدود یک ماه به‌دنبال قاتلان بود تا اینکه آن‌ها را در یک پارک در شهر شیراز دستگیر کردند. مرد معتاد با کلاه‌گیس و ریش تغییر چهره داده بود تا شناسایی نشود، اما خون مادر و خواهر بی‌گناهم آن‌ها را گرفتار کرد.

وی در پایان در خصوص وضعیت پرونده قتل مادر و خواهرش اظهار کرد: متهمان کماکان در مرحله بازجویی هستند، اما پلیس عنوان کرده که این زوج از مجرمان سابقه‌دار هستند و تاکنون ۹ فقره سابقه مجرمانه دارند.

من و پنج خواهر و برادرم خواهان قصاص هر دو متهم هستیم هر چند که زن متهم مدعی است در قتل نقشی نداشته، اما ما مطمئنیم هر دو نفر قتل را مرتکب شده‌اند. امیدواریم هرچه زودتر به وضعیت پرونده رسیدگی شود.

آن‌ها هر دو معتاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی و دارای سوابق کیفری متعددی هستند در حدی که مرد معتاد حدود ۲۲ سال از ۴۶ سال عمرش را به‌دلیل ارتکاب جرایمی نظیر قتل عمد، شروع به قتل و حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان بوده است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید