چرا دیگر نباید لب به فست فود بزنید؟

چرا دیگر نباید لب به فست فود بزنید؟

کارشناسان پس از تجزیه خصوصیات زندگی ۳ هزار نفری که در بیمارستان پزشکی در نیو ساوت ولز با تشخیص سکته قلبی بستری شده بودند، به ارتباط بین فست فود و حمله قلبی پی برده اند.

کد خبر : ۷۲۲۲۴
بازدید : ۸۲۴۳۷
دیگر لب به فست فود نزنید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از enovosty.com/news، متخصصان دانشگاه نیوکاسل ارتباط غیرمنتظره‌ای بین رستوران‌های فست فود و افزایش حملات قلبی در میان شهروندان یافته اند.
به عقیده دانشمندان، تاسیس مراکز فست فود جدید، تعداد حملات قلبی در مجاورت هر محله را به میزان چهار برابر (در هر ۱۰۰ هزار نفر) افزایش می‌دهد.

کارشناسان پس از تجزیه خصوصیات زندگی ۳ هزار نفری که در بیمارستان پزشکی در نیو ساوت ولز با تشخیص سکته قلبی بستری شده بودند، به ارتباط بین فست فود و حمله قلبی پی برده اند. در حین جمع آوری اطلاعات، آدرس پستی بیماران نیز مورد توجه قرار گرفت.
در نتیجه دانشمندان ارتباطی بین گسترش مراکز فست فود و تعداد دفعات حملات قلبی در مناطق مختلف را یافتند. در طول تجزیه و تحلیل، داده‌هایی از جمله سن، وزن اضافی، سطح فشار، وجود بیماری‌های دیگر و ... نیز مورد توجه قرار گرفت.

یکی از نویسندگان این مقاله با ارائه نتایج این مطالعه در نشست سالانه متخصص قلب و عروق، یادآور شد: فست فود منبع زیادی از نمک و چربی‌های اشباع را در خود دارد. کمبود ارزش غذایی و در دسترس بودن چنین مواد غذایی باعث می‌شود، حملات قلبی و سایر بیماری‌های قلبی عروقی در میان شهروندان افزایش یابد.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید