درخواست قصاص برای خواهر

شب حادثه دوباره باهم دعوایمان شد و ناگهان او را هل دادم. تعادلش را از دست داد و با میز برخورد کرد. از دیدن خون ترسیدم و فوراً از خانه خارج شدم ساعاتی بعد برگشتم و به این بهانه که کسی در را باز نمی‌کند با آتش‌نشانی تماس گرفتم.

کد خبر : ۷۲۵۵۰
بازدید : ۱۰۸۳۱
پرونده دختر جوان که به‌خاطر اختلاف بر سر سه دانگ خانه مادرش را به قتل رسانده بود، با درخواست تنها برادرش برای قصاص به دادگاه کیفری فرستاده شد.

این حادثه تلخ نیمه شب سه‌شنبه ٦ فروردین در یکی از خانه‌های پایتخت رخ داد. دختر جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و مدعی شد که برای خرید از خانه خارج شده و پس از بازگشت هر چه زنگ می‌زند مادرش در را باز نمی‌کند. به‌همین خاطر از مأموران امداد خواست به کمکش بیایند.

مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و پس از باز کردن در ورودی خانه چهار طبقه با جسد زن میانسال در راه پله‌های طبقه سوم مواجه شدند. با کشف جسد زن ۴۵ ساله موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن میانسال از پله‌ها سقوط کرده و این موضوع باعث مرگش شده است.
اما در بازرسی از خانه او در طبقه سوم ساختمان، مأموران لکه‌های خونی روی میز کنار پذیرایی دیدند. در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند، زن میانسال از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و با دخترش زندگی می‌کرده، اما طلاق نگرفته بودند.
همچنین مشخص شد شهلا که دانشجوی رشته حقوق بود نیز از مدتی قبل با مادرش بر سر سه دانگ از خانه‌شان اختلاف داشته است.

از آنجا که همسایه‌ها صدای درگیری این مادر و دختر را در شب حادثه شنیده بودند فرضیه درگیری و قتل قوت گرفت. بدین ترتیب شهلا بازداشت شد و در نهایت به قتل مادرش اعتراف کرد. دختر جوان گفت: مادرم سهم سه دانگ خانه‌ام را نمی‌داد و مدام سر این موضوع باهم اختلاف داشتیم. این اواخر هم خیلی بد اخلاق شده بود.

شب حادثه دوباره باهم دعوایمان شد و ناگهان او را هل دادم. تعادلش را از دست داد و با میز برخورد کرد. از دیدن خون ترسیدم و فوراً از خانه خارج شدم ساعاتی بعد برگشتم و به این بهانه که کسی در را باز نمی‌کند با آتش‌نشانی تماس گرفتم. با تکمیل تحقیقات و از آنجایی که برادر شهلا به‌عنوان تنها اولیای دم خواهان قصاص خواهرش است، کیفرخواست او به اتهام قتل عمدی صادر و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید