توضیه آلن ایر به"فارس" و پاسخ این خبرگزاری

توضیه آلن ایر به"فارس" و پاسخ این خبرگزاری
کد خبر : ۷۳۰
بازدید : ۱۳۳۵

فرادید | آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا، اخیراً در واکنش به گزارش خبرگزاری فارس پیرامون دستگیری «جیسون رضائیان» و اشاره به اقدامات جاسوسی وی در ایران، متنی را بر روی صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد.

او در این متن نوشته است:

«ماشاالله چه استدلالات غلطی از خبرگزاری فارس آمده است - مثل اینکه خبرگزاری فارس از پافشاری دولت آمریکا برای آزادی جیسون رضائیان می‌خواهد نتیجه بگیرد که ایشان جاسوس بوده! حقیقت امر این است که ما از دولت جمهوری اسلامی ایران خواستار آنیم که همه شهروندان بیگناه آمریکایی که به ناحق در زندان‌های ایران بسر می‌برند آزاد شوند و خواستار آنیم که ایران کمک کند شهروند آقای باب لوینسون پیدا شود و به خانواده‌اش بازگردانده شود. ممکن است خالی از لطف نباشد اگر دوستان محترم در خبرگزاری فارس این کتاب مرحوم استاد مطهری را کمی مطالعه کند، تا کاربردش از علم منطق صحیح‌تر باشد.»

ایر، در ادامه تصویری از کتاب کلیات علوم انسانی (منطق - فلسفه) نوشته استاد شهید مرتضی مطهری را به متن فارسی خود الصاق کرده و آن را در معرض دید مخاطبانش گذاشته است.

توضیه آلن ایر به خبرگزاری فارس و پاسخ این خبرگزاری
اما خبرگزاری فارس در واکنش به این پست آلن ایر نوشت: خبرگزاری فارس مراتب تشکر خود را از کتاب پیشنهادی آقای آلن ایر بعمل می‌آورد و البته تاکید می کند که عموم خبرنگاران فارس نظیر سایر جوانان ایرانی، این کتاب و بسیاری دیگر از آثار استاد شهید مرتضی مطهری را مطالعه نموده و خواندن آثار این معلم بزرگ انقلاب در زمره دوره های مطالعاتی باشگاه توانا (مرکز آموزش خبرنگاری دانشکده رسانه فارس) نیز هست. به دلیل مطالعه آثار استاد مطهری و آشنایی با آموزه های ایشان و سایر اندیشمندان انقلاب اسلامی است که خبرگزاری فارس موضعی مستحکم در مقابله با استکبار و سلطه جویی و زورگویی آمریکا و حاکمان کاخ سفید دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید