جوادی آملی: نجات مکه و مدینه، جهاد اکبر است

آیت‌الله‌ عبدالله جوادی آملی می گوید: «نجات مکه و مدینه از دست آل سعود وظیفه آحاد مردم است. به فکر دولت‌ها نباید بود؛ خود ملل اسلامی اگر به این فکر باشند که حرمین را از شر آل سعود نجات دهند، این جهاد اکبر است.»

کد خبر : ۷۳۴
بازدید : ۱۴۳۹

فرادید | آیت‌الله‌ عبدالله جوادی آملی می گوید: «نجات مکه و مدینه از دست آل سعود وظیفه آحاد مردم است. به فکر دولت‌ها نباید بود؛ خود ملل اسلامی اگر به این فکر باشند که حرمین را از شر آل سعود نجات دهند، این جهاد اکبر است.»

به گزارش فرادید، این مرجع تقلید امروز 25 فروردین ماه در درس تفسیر در مسجد اعظم ضمن بیان این سخنان افزود: «متولی سرزمین وحی باید مردان با تقوا باشند، نه آل سعود. اینها کسانی هستند که اجداد آنان کعبه را بتخانه و آنجا را شرابخانه کرده بودند و کلیدداری کعبه را در مجلس قمار با چند مشک شراب باختند و تولیت آن را با چند مشک شراب معامله کردند.»

این سخنان را خبرگزاری نسیم منتشر کرده است.

براساس این گزارش او تاکید کرد: «اگر اندیشه و عقل به غارت برود وضعیت امروز آل سعود می‌شود؛ جهان اسلام باید عقل و قرآن و روایات را نجات دهند و آزاد کنند و همچنین حرمین را که در اسارت آل سعود است و انشاءالله از این اسارت به امید فرج حضرت ولی عصر(عج) درآید.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید