"عصر جدید ۲" در راه است

"عصر جدید ۲"  در راه است

علیخانی هم مانند بسیاری از چهره‌ها شبکه‌های اجتماعی را برای اعلام این خبر انتخاب و در اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن یک پیام ویدئویی با مردم صحبت کرد و گفت که پیش تولید فصل دوم عصر جدید را آغاز کرده‌اند.

کد خبر : ۷۴۰۷۶
بازدید : ۳۲۱۶
برنامه «عصر جدید» با تمام حواشی و انتقاد‌هایی که هر هفته به آن وارد می‌شد، برنامه‌ای پرطرفدار بود. همان زمان و در اوج پخش آن پیش‌بینی می‌شد که این برنامه فقط به یک فصل محدود نماند. همین اتفاق هم افتاد و احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده عصر جدید اعلام کرد فصل دوم این برنامه از اوایل اسفند امسال روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
علیخانی هم مانند بسیاری از چهره‌ها شبکه‌های اجتماعی را برای اعلام این خبر انتخاب و در اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن یک پیام ویدئویی با مردم صحبت کرد و گفت که پیش تولید فصل دوم عصر جدید را آغاز کرده‌اند. به این ترتیب می‌شود گفت: نوروز ۹۹ این برنامه یکی از برگ‌های برنده شبکه سوم سیماست.

اینکه قرار است شکل و شمایل و نحوه اجرای فصل دوم با فصل اول چه تفاوت‌هایی داشته باشد هنوز مشخص نیست و علیخانی درباره آن صحبتی نکرده است. حتی مشخص نیست که داوران همان ۴ داور فصل قبلی یعنی رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی و سید بشیر حسینی هستند یا نه، اما با توجه به رونق برنامه‌های استعدادیابی در تلویزیون مانند «اعجوبه‌ها» با اجرای مهران غفوریان که تازه پخشش از این شبکه آغاز شده، می‌شود پیش‌بینی کرد که عصر جدید ۲ هم مخاطبان زیادی خواهد داشت.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید