تعرض دکتر داروساز به همکارش

گفته‌های متهم از سوی پزشکی‌قانونی رد شد، چراکه پزشکی‌قانونی اعلام کرد دختر جوان از سوی مرد داروساز مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار آن باقی مانده است.

کد خبر : ۷۴۱۰۰
بازدید : ۱۶۲۲۷
تحقیقات از دکتر داروسازی که متهم است همکارش را به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است آغاز شد. زنی جوان تیر سال جاری به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: از سوی دکتری داروساز و دوستش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
او گفت: من خودم دکتر داروساز هستم و با مردی که به من تجاوز کرد هم‌کلاس و دوست بودیم. او با من تماس گرفت و گفت: یک میهمانی ترتیب داده و دوستان مشترکمان همگی هستند و من را هم دعوت کرد. من هم برای اینکه دیداری تازه کنم، به خانه‌اش رفتم.
وقتی رسیدم متوجه شدم دو نفر از دوستان متهم در خانه هستند و کس دیگری نیست. معذب شدم، پرسیدم چرا کسی نیامده است، گفت: صبر کن می‌آیند. گفتم پس من می‌روم و وقتی که بقیه آمدند می‌آیم، اما او جلویم را گرفت، اصرار کردم که بروم، جلویم را گرفت و حسابی مرا کتک زد. او مرا مورد تجاوز قرار داد و دوست دیگرش هم آمد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

بررسی‌های مأموران نشان داد دختر شاکی از بهترین دانشجو‌های داروسازی بوده و زندگی آرام و بی‌حاشیه‌ای داشته و فرد بااخلاقی است. بررسی درباره زندگی متهم مسائلی را درباره زندگی شخصی او روشن کرد. مشخص شد این فرد با زنان زیادی در ارتباط بوده و فرد خوش‌نامی در میان همسایه‌هایش نیست.

پرونده برای بررسی و رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قضات رسیدگی‌کننده دکتر جوان را احضار کردند. او اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: تجاوزی در کار نبود و این دختر دروغ می‌گوید. او به خواست خودش به خانه ما آمد. میهمانی برگزار شد و بعد هم همه رفتند، اما تجاوزی در کار نبود.

گفته‌های متهم از سوی پزشکی‌قانونی رد شد، چراکه پزشکی‌قانونی اعلام کرد دختر جوان از سوی مرد داروساز مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار آن باقی مانده است.

با توجه به اینکه دختر جوان ادعا کرده بود فرد دیگری هم در خانه بود که او نیز تعرض کرد، قضات متهم دوم را نیز به دادگاه احضار و همچنین برای پزشک داروساز قرار وثیقه سنگین صادر کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید