پدر شوهر محکوم به پرداخت دیه شد

در همان ابتدا توجه تیم جنایی را جلب کرد و در بررسی‌های بعدی مشخص شد که به احتمال زیاد این حادثه یک خودکشی بوده است و اختلاف خانوادگی علت و انگیزه پایان دادن به زندگی این زن و مرد عنوان شده بود.

کد خبر : ۷۴۱۶۰
بازدید : ۱۳۰۱۶
پدر و مادر نوعروسی که به دست شوهرش به قتل رسیده بود با مراجعه به دادگاه کیفری تهران خواهان دریافت دیه و مهریه دخترشان شدند. مرداد سال گذشته جسد زوج جوانی داخل یک خودروی زانتیا در جنگل لویزان مقابل باغ پرندگان کشف شد. کارآگاهان روی داشبورد خودرو تکه کاغذی پیدا کردند که روی آن نوشته بود؛ «برسد به دست مادرزنم، مسبب مرگ من و همسرم تو هستی، دیدار به قیامت.»

بدین ترتیب تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ این زن و شوهر که فقط یک ماه از دومین سالگرد ازدواجشان می‌گذشت، آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد زن ٣٤ ساله در کنار همسر ٣٦ ساله‌اش هر دو بر اثر اصابت گلوله به گیجگاه جان باخته بودند. کلت کوچکی که در دستان مرد بود، در همان ابتدا توجه تیم جنایی را جلب کرد و در بررسی‌های بعدی مشخص شد که به احتمال زیاد این حادثه یک خودکشی بوده است و اختلاف خانوادگی علت و انگیزه پایان دادن به زندگی این زن و مرد عنوان شده بود.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان متوجه شدند که این مرد ٣٦ساله ابتدا همسرش را به قتل رسانده است و بعد از آن اقدام به نوشتن وصیتنامه کرده و بعد با همان اسلحه خودش را به قتل رسانده است.

با گذشت بیش از یک سال از این ماجرا خانواده زن جوان با مراجعه به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران خواهان دریافت دیه و مهریه دخترشان شدند. قضات دادگاه نیز با دستور پرداخت مهریه از اموال باقی مانده از شوهر حکم به پرداخت مهریه دادند و صبح دیروز نیز قضات بعد از بررسی پرونده دستور دادند تا دیه زن جوان از اموال پدر شوهرش که در این پرونده به‌عنوان عاقله قاتل مطرح است، پرداخت شود.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید