دستگیری ۴۲۴ شرور و مجرم

دستگیری ۴۲۴ شرور و مجرم

یک سال قبل بود که یکی از دوستانم گفت: این وسایل را دارد و می‌توانم با فروش این وسایل درآمد خوبی به‌دست آورم. من هم استقبال کردم و تا الان هم درآمد خوبی داشتم.‌

کد خبر : ۷۵۳۱۹
بازدید : ۱۰۵۰۱
دستگیری ۴۲۴ شرور و مجرم
پلیس پایتخت در تازه‌ترین طرح برخورد با اراذل و اوباش، اشرار و مجرمانی را دستگیر کرده است که هر کدام کلکسیونی از شرارت و تبهکاری در سابقه خود یدک می‌کشند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح برخورد با اوباش و مزاحمان نوامیس، موسوم به اقتدار ۳ با اشاره به دستگیری ۴۲۴ متهم گفت: شرارت، درگیری، قدرت‌نمایی، زورگیری و تهدید در فضای مجازی از جمله اقدامات این متهمان است.
سردار حسین رحیمی، پاکسازی ۸۷ پارک، کشف ۵۱ قبضه سلاح گرم، ۷۲ قبضه سلاح سرد و بیش از ۱۱ هزار فشنگ و مهمات از متهمان را از دستاورد‌های این طرح دانست.
وی در تشریح مهم‌ترین پرونده‌های مکشوفه در طرح اقتدار سه نیز گفت: پنج نفر از عاملان تخریب اموال خصوصی که در جریان اغتشاشات اخیر دست به تخریب فروشگاه جانبو در منطقه تهرانپارس زده بودند و سرکرده آن‌ها که یکی از اوباش سطح یک بود، بازداشت شد و یک گروه هفت نفره به سرکردگی فردی به‌نام شهرابی که در جریانات اغتشاشات اخیر پمپ بنزین منطقه محلاتی را تخریب کرده بود نیز دستگیر شد.
همچنین هفت نفر از عاملان نزاع در محله گل‌حصار که در تخریب ایستگاه پلیس نقش داشتند، بازداشت شدند. این مقام انتظامی متذکر شد: روزانه ممکن است تجمعات مختلفی در مقابل وزارتخانه‌ها یا اماکن دیگر داشته باشیم، اما این تجمعات با ایجاد شرارت، تخریب و جنایت متفاوت است و پلیس با افرادی که دست به جنایت زده و اموال عمومی را تخریب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

قطع انگشت برای ایجاد وحشت
جثه‌ای ریز و چهره‌ای استخوانی دارد. کسی باورش نمی‌شود یکی از شرخر‌ها و اشرار سطح یک پایتخت است و در یک ماجرای انتقامگیری سه انگشت دست یک نفر را قطع کرده است.

به چه جرمی بازداشت شدی؟
چک‌های مردم را که ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بود و وصول نمی‌شد یا بی‌محل بودند، وصول می‌کردم.

از شرخری چقدر نصیب خودت می‌شد؟
۵۰ درصد را من برمی داشتم و ۵۰ درصد دیگر را به صاحب چک می‌دادم، چون خیلی دردسر دارد، برای یک چک گاهی باید یک سال زحمت می‌کشیدم.

چند نفری برای وصول چک می‌رفتی؟
من تنها بودم. البته با خودم چاقو و اسلحه هم می‌بردم، ولی سعی می‌کردم که از آن‌ها استفاده نکنم.

انگشت چه کسی را قطع کردی؟
صاحب یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل یک چک ۱۶۰ میلیون تومانی از صاحب یک تالار داشت. من چک را برایش وصول کردم و طبق قراری که باهم گذاشته بودیم باید نصف آن را که ۸۰ میلیون تومان بود به من برمی گرداند. اما مدام امروز و فردا می‌کرد. با یکی از نوچه هایم به نمایشگاهش هجوم بردیم و با چاقو چند ضربه به او زدم و سه تا از انگشت‌هایش را هم قطع کردم. اما زود او را به بیمارستان رساندند و انگشت‌ها را پیوند زدند.

چند بار سابقه داری؟ این دفعه بیستم است که دستگیر می‌شوم. بیشتر به خاطر درگیری و چند باری هم حمل سلاح. اما تا به حال به خاطر سرقت بازداشت نشده ام. من گنده لات هستم. دزدی نمی‌کنم مرام و معرفت دارم.
۱۲ سالم بود که شروع کردم به لات بازی. آن زمان عشق این را داشتم که یک نفر را زخمی کنم تا همه بچه محل هایم از من حساب ببرند. الان هم خیلی از لات‌های تهران دوستانم هستند. من بیشتر عمرم را در زندان گذرانده‌ام و برای همین وقت نکردم که حتی ازدواج کنم.

تجهیزاتی برای شرارت
مردی ۳۴ ساله لیسانس مدیریت دارد او را با کلکسیونی از تجهیزات پیشرفته دستگیر کرده‌اند؛ تجهیزاتی که قاچاق است و به اشرار و مجرمان در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند.

کارکرد این وسایل چیست؟
این وسایل برای تقویت یا کورکردن آنتن تلفن همراه و اینترنت استفاده می‌شود. به عنوان مثال یک مدل «جمر» داریم که می‌زنند تا آنتن قطع شود این تجهیزات برای تقویت اینترنت یا قطع اینترنت است.
یک نفر خانه‌اش در طبقه منفی ۲ است، تلفن همراهش خوب آنتن نمی‌دهد، نیاز دارد که آنتن دهی تلفن همراهش تقویت شود. یا یک نفر است که نمی‌خواهد آنتن تلفن همراه داشته باشد و کسی ردش را بزند.

قیمت این دستگاه‌ها چند است؟
از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

مشتری‌ها را چطور شناسایی می‌کردی؟
در سایت‌هایی که آگهی مجانی می‌گیرند در آن‌ها آگهی می‌دادم.

از کجا می‌آوردی؟
یک سال قبل بود که یکی از دوستانم گفت: این وسایل را دارد و می‌توانم با فروش این وسایل درآمد خوبی به‌دست آورم. من هم استقبال کردم و تا الان هم درآمد خوبی داشتم.‌

می‌دانستی خرید و فروش این تجهیزات جرم است؟
نمی‌دانستم که جرم به این سنگینی دارد. فکر می‌کردم مثل ماهواره است، جرم است، ولی همه از آن استفاده می‌کردند.

قاچاق با تاکسی مجهز
برای قاچاق مشروب الکلی و مواد مخدر خودروی تاکسی اش را مجهز به سیستم ایمنی کرده و پلاک‌هایش را نیز تغییر داده است.
چرا با تاکسی قاچاق می‌کردی؟ به نظر شما چه کسی به خودروی تاکسی شک می‌کند.

چه تجهیزاتی روی خودرو نصب بود؟ در یکی از شهر‌های غربی کشور خودرو را به سیستم دودزا و دستگاهی که میخ‌های سه پر می‌پاشد مجهز کردم و البته فنر‌ها و موتور ماشین را هم تقویت کردم.

به چه اتهامی بازداشت شدی؟
قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر. به‌صورت حرفه‌ای مواد و مشروبات را داخل تاکسی جاساز می‌کردم و از این شهر به آن شهر می‌رفتم.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید