چگونه از شر سرفه‌های شدید خلاص شوید؟

چگونه از شر سرفه‌های شدید خلاص شوید؟

نباید میزان اثربخشی این ترکیب را دست کم گرفت، زیرا تاثیر آن از هرگونه شربت سرفه کمتر نبوده و حتی سرعت تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد. این ترکیب حاوی مواد گیاهی است که خاصیت بی‌حس کننده داشته و به سرعت می‌تواند درد گلو و ریه شما را تسکین کند.

کد خبر : ۷۵۶۰
بازدید : ۴۲۹۹
چگونه از شر سرفه‌های شدید خلاص شوید؟

فرادید | سرماخوردگی و آنفلوانزا می‌تواند بدن را در شرایط آزاردهنده‌ای قرار دهد که سرفه‌های پیوسته را به همراه دارد. ترکیبی که در ادامه به شما معرفی می‌‎کنیم می‌تواند شما را از شر این سرفه‌ها خلاص کرده و کیفیت تنفس را بهبود نماید.

به گزارش فرادید*، نباید میزان اثربخشی این ترکیب را دست کم گرفت، زیرا تاثیر آن از هرگونه شربت سرفه کمتر نبوده و حتی سرعت تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد. این ترکیب حاوی مواد گیاهی است که خاصیت بی‌حس کننده داشته و به سرعت می‌تواند درد گلو و ریه شما را تسکین کند.

علاوه بر این موارد، ترکیبات شیمیایی شربت‌های سرفه‌ی موجود در بازار می‌تواند سلامت دستگاه ایمنی بدن را به خطر بیندازد، اما ترکیب مذکور خواص درمانی برای سلامت کل بدن دارد. این ترکیب برای درمان سرفه‌های شدید و التهاب ریه به کمک شما می‌آید.

اگر در ناحیه ریه سوزش شدیدی احساس کردید، می‌توانید در کنار چای در این ترکیب از گیاه «ورباسکوم» نیز استفاده کنید. اما به ندرت چنین نیازی احساس می‌شود.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه
  • نصف قاشق چایخوری میخک صد پر
  • نصف قاشق چایخوری تایم (زعتر)
  • نصف قاشق چایخوری زردچوبه
  • دو قاشق چایخوری عسل
  • آب نصف یک لیمو ترش
  • یک عدد چای سبز کیسه‌ای (حتی از چای معمولی نیز می‌توانید استفاده کنید)
از شر سرفه‌های شدید خلاص شوید!

تمام مواد گیاهی و چای کیسه‌ای را درون لیوانِ پر از آب جوش بیندازید. سه دقیقه بعد عسل و آب لیمو را به ترکیب اضافه کنید، اما قبل از اضافه کردن این دو آب لیوان را صاف کنید.

توجه کنید که گاهی اوقات سرفه شدید و التهاب ریه می‌تواند نشانه رشد بیش از حد کاندیدا مخمر در مجرای معدى‌ روده‌اى‌ باشد. بنابراین پزشکان عموما شخص مبتلا به سرفه‌های مزمن را به عنوان شخص مبتلا به سرطان ریه آزمایش می‌کنند، اما خود آزمایش می‌تواند سرطان‌زا باشد. از این رو، پزشک‌ها خودشان را به دلیل «تشخیص پیش از موعد سرطان» تشویق می‌کنند! به همین دلیل، بیمار باید هوشیار باشد.

منبع: healthwyze.org
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید