پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت

پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت

گوشی همراه "Honor ۸C" با قیمت ۱ میلیون و ۸۷۵ تا ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان توانسته رتبه هشتم پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه بازار ایران را به خود اختصاص دهد. برند «آنر» (Honor) از زیرمجموعه‌های شرکت «هوآوی» (Huawei) است. هوآوی مدل "P۳۰، نسخه Lite" نیز پرفروش نهم بازار است که در حال حاضر بین ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

کد خبر : ۷۶۳۸۴
بازدید : ۱۵۹۵۰
پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت
فرادید | بررسی سایت‌های فروش گوشی تلفن همراه نشان می‌دهد که ذائقه مشتریان نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده وحالا مقرون به صرفه بودن، به همراه امکانات درخور مدنظر آن‌ها قرار گرفته است، این درست در مقابل سلیقه مشتریان در سال‌های گذشته است که هوشمندی و کاربردی بودن تلفن همراه در اولویت خریدشان قرار داشت.

به گزارش فرادید، اما حالا با افزایش قیمت دلار، همه چیز به توان مالی مشتریان بستگی دارد و آن‌ها بیشتر به دنبال تلفن‌های همراه ارزان‌تر و با امکانات بیشتر هستند.
پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت
" Galaxy A۱۰s"
گوشی مدل " Galaxy A۱۰s" از برند "سامسونگ" با قیمت متوسط ۱ میلیون و ۶۹۰ تا یک میلیون ۸۰۰ هزار تومان در حال حاضر رتبه اول پرفروش‌های تلفن همراه در بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

هوآوی، مدل "۲۰۱۹-Y۵" با قیمت متوسط ۱ میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزارتومان در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار دارد.

رتبه سوم پرفروش‌ها را گوشی موبایل «A۲۰s» سامسونگ از سری گوشی‌های A۲۰ در اختیار گرفته، که ۲ میلیون و ۵۰ تا ۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

هوآوی گوشی میان‌رده "Y۵ Lite ۲۰۱۸" را سال ۲۰۱۸ معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی پایین رده پاسخگوی نیاز افرادی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند. حالا هم رتبه چهارم پرفروش‌ترین‌های تلفن همراه را در بازار ایران به دست گرفته است و قیمتی در حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان دارد.

گوشی موبایل "Galaxy A۳۰s" با صفحه‌نمایش سوپرآمولد و ظاهر زیبایش توانسته رتبه پنجم پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه بازار را به خود اختصاص دهد و در بازار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت
"Y۷ Prime ۲۰۱۹"
گوشی مدل "Y۷ Prime ۲۰۱۹" از برند "هوآوی" با قیمت یک میلیون ۷۵۰ تا ۱ میلیون ۸۰۰ هزار وتمنا وتوانسته رتبه ششم پرفروش‌ها را به خود اختصاص دهد.

رتبه هفتم نیز به مدل "Y۶ Prime ۲۰۱۹" از برند "هوآوی" رسیده است که مابین ۱ میلیون و ۴۵۰ تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی همراه "Honor ۸C" با قیمت ۱ میلیون و ۸۷۵ تا ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان توانسته رتبه هشتم پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه بازار ایران را به خود اختصاص دهد. برند «آنر» (Honor) از زیرمجموعه‌های شرکت «هوآوی» (Huawei) است.

هوآوی مدل "P۳۰، نسخه Lite" نیز پرفروش نهم بازار است که در حال حاضر بین ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل " Galaxy A۵۰" از برند سامسونگ رتبه دهم را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد.
پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار +قیمت
«Redmi Note ۸»
گوشی مدل «Redmi Note ۸» از سری محصولات شرکت شیائومی با قیمت ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و گوشی مدل «Y ۹ Prime ۲۰۱۹» از سری محصولات شرکت هوآوی با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رتبه‌های بعد پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار ایران قرار دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید