تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان

تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هشت جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است.

کد خبر : ۷۶۴۸۶
بازدید : ۱۹۲۲
تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را در اختیار دارد. بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که دیروز (۷ بهمن) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۲ پله صعود نسبت به رده بندی قبل و با ۳۸۷۵ امتیاز در رتبه ۱۶۲ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پس از پرسپولیس، استقلال تهران با ۳۸۴۱ امتیاز و ۲۱ پله صعود در رده ۱۶۶ جهان و دوم ایران و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۳۶۷۶ امتیاز و ۲۰ پله صعود، در رده ۱۸۰ جهان و سوم ایران قرار گرفته اند.

تیم‌های سپاهان (۲۹۰ جهان، ۵ پله صعود)، شهرخودرو (۲۹۴ جهان، ۲۵ پله صعود) و تراکتور تبریز (۳۰۲ جهان، ۴ پله سقوط) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه تیم‌های اول و دوم تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۵۹۸ امتیاز درنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۸۷۷ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با یک پله صعود و کسب ۱۲۸۶۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هشت جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم‌های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکا جونیورز در رتبه‌های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید