از مرز اروپا تا جزیره در شرق آسیا

از مرز اروپا تا جزیره در شرق آسیا

تور آنتالیا که معرف گردشگران ایرانی است و به عنوان مقصدی ایده‌آل و مطمئن، بین مسافران، محبوب بوده و تور بالی، جزیره‌ی شگفت‌انگیزی که هر کس، سودای سفر به آن‌جا را در سر می‌پروراند.

کد خبر : ۷۶۵۳۶
بازدید : ۱۴۴۹

امروز ما سراغ دو مقصد محبوب گردشگری رفته‌ایم، تا آن‌ها را برای توروز نوروز 99، به شما پیشنهاد کنیم. تور آنتالیا که معرف گردشگران ایرانی است و به عنوان مقصدی ایده‌آل و مطمئن، بین مسافران، محبوب بوده و تور بالی، جزیره‌ی شگفت‌انگیزی که هر کس، سودای سفر به آن‌جا را در سر می‌پروراند.

  • نوروز در جزیره‌ی استثنایی بالی

بالی جزیره‌ای کوچک اما مملو از شگفتی است. تور بالی نوروز 99 نیز، راه‌کاری فوق‌العاده عالی، برای گذراندن تعطیلات به حساب می‌آید، جایی که می‌توانید در سواحل جذاب‌ش ، دنیایی از شگفتی‌ها را تجربه کنید. سواحل متعددی که جان می‌‌دهد، برای آفتاب گرفتن و شنا کردن در آب و اگر کمی حس ماجراجویانه داشته باشید، می‌توانید به دل عمق آب زده و هیجان غواصی کردن را تجربه کنید. البته ورزش‌های آبی زیادی هم‌چون موج سواری، جت اسکی، اسکی روی آب و ... هستند که این هیجان را برای‌تان به ارمغان خواهند آورد.

از مرز اروپا تا جزیره در شرق آسیا

تور نوروزی بالی تنها به بودن در سواحل این جزیره‌ی زیبا، ختم نمی‌شود. بالی دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد که معابد آن، در دید بیشتر گردشگران، برجسته شده است و تور بالی را به سفری محبوب بدل کرده است. معابدی دیدنی که عموما در مناطقی بسیار جذاب ساخته شده‌اند که به زیبایی آن می‌افزاید. حالا اگر دیدنی‌های طبیعی این جزیره، هم‌چون چندین و چند آبشار و استخر طبیعی را نیز به تمام مواردی که گفتیم اضافه کنید، به این نتیجه می‌رسید که تور نوروزی بالی، ایده‌ای عالی، برای سفرتان خواهد بود.

بالی مجموعه‌ای بزرگ از انواع رستوران‌های جذاب را نیز در خود میزبانی می‌کند. جایی که نه تنها می‌توانید انواع غذاهای محلی را تجربه کرده و غذاهای خوشمزه‌ی دریاییِ اندونزیایی را میل کنید، بلکه امکان سفارش غذاهای بین‌المللی را در بهترین رستوران‌ها خواهید داشت. هتل‌های لوکس، اقامتگاه‌های ساحلی و امکانات عالی این جزیره، همیشه یک سفر بی‌نظیر را برای گردشگرانی که به آن‌جا می‌آیند، خواهد ساخت.

شما می‌توانید در سفر به بالی، از تورهای آژانس مقتدرسیر استفاده کرده و صرفه‌جویی مناسبی در سفر خود داشته باشید و وقت بیشتری را صرف مراکز خرید و بازارهای متعدد بالی کنید. جایی که هر آن‌چه فکر کنید، برای شما در نظر گرفته شده، از صنایع دستی مردم محلی تا اجناسی از برندهای معتبر جهانی . در مجموع، تور بالی از هر لحاظ، می‌تواند سفری عالی برای تمامی اعضای خانواده باشد. هر کس با هر سنی، می‌تواند روزهایی شاد و آرام را در جزیره داشته باشد و تعطیلات خودش را به بهترین شکل، سپری کند. پس شما نیز اگر قصد دارید به جزیره‌‌ای زیبا و گرم‌سیری بروید، بهتر است تور بالی نوروز ۹۹ را انتخاب کنید.

  • نوروز در کنار ساحل آنتالیا

اگر چه هوای آنتالیا، در ایام نوروز، هنوز به قدری گرم نشده که بتوانید تن به آب دریا بزنید، اما هوای مطبوع و بهاری این شهر، حال و هوایی استثنایی را برای‌تان رقم می‌زند. مهم‌تر این که شما خارج از شلوغی‌ و ازدحام تابستان ، می‌توانید از دیدنی‌های آنتالیا، لذت برده و از جاهای دیدنی شهر بازدید نمایید.

نکته بسیار جذاب در مورد تور آنتالیا ، در ایام نوروز، شرکت در برنامه‌های متنوعی است که در این ایام برای ایرانی‌ها در نظر گرفته می‌شود. هنرمندان زیادی هستند که نوروز خود را به سواحل آنتالیا می‌رسانند و در سالن‌های مختلف و مجهز شهر، به اجرا می‌پردازند. حتی خیلی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای که برای این سفر انتخاب می‌کنید، برنامه‌هایی از قبل تدارک دیده‌اند که می‌توانید به رایگان، در آن‌ها شرکت کنید. پس برای گرفتن تور و انتخاب هتل، با کارشناسان ما در مقتدرسیر تماس حاصل کنید تا مشاوره‌ای کامل برای انتخاب تور مناسب شما و خانواده‌تان کسب کنید.

اما دیدنی‌های آنتالیا چه مواردی هستند؟ پر واضح است که سواحل این شهر، مهم‌ترین دیدنی آن به شمار می‌روند و اگر چه نمی‌توانید، با توجه به دمای هوا، تن به آب بزنید، اما هنوز فعالیت‌های مختلفی هستند که می‌توانید به آن‌ها بپردازید. قایق سواری و تورهای گردشی روی آب مهم‌ترین‌شان هستند که حتما باید مدنظر قرار دهید. بازدید از مراکز تاریخی نیز در سفر به آنتالیا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مناره‌ی ییولی، دروازه‌ی هادریان و قلعه رومی از جمله این موارد هستند. همچنین اگر علاقه‌مند به تاریخ این شهر هستید، حتما باید از موزه‌ی آنتالیا دیدن کنید که از برترین موزه‌های کل ترکیه به حساب می‌آید.

از مرز اروپا تا جزیره در شرق آسیا

البته غیر از نقاط تاریخی که زیادند، گردش‌های طبیعت‌گردی نیز از جمله فعالیت‌های محبوب در آنتالیا است. گردش‌هایی که عموما به مقصد چشمه‌های کارستی یا غارهای اطراف آنتالیا صورت می‌گیرد. اما اگر وقت کافی داشتید، پیشنهاد می‌کنیم کمی دورتر هم رفته و از پاموکاله که مکانی شگفت‌انگیز در نزدیکی آنتالیا هست هم، دیدن نمایید.

اگر هم اهل خرید هستید، حتما می‌دانید که آنتالیا چند مرکز خرید و بازار عالی دارد. ترا سیتی، ۵M Migros و "مرکز خرید آنتالیا" از جمله این مراکز خرید هستند که در کنار فروشگاه‌های متنوع، از برندهای مطرح، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی بسیاری را میزبانی می‌نمایند. تور آنتالیا چنین ویژگی‌های جذابی دارد و به همین واسطه، پیشنهاد ما به شما برای تعطیلاتی دوست داشتنی، انتخاب تور آنتالیا نوروز 99 است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید