ماجرای گروگانگیری دختر شیرینی فروش

ماجرای گروگانگیری دختر شیرینی فروش

ین گروگانگیر مدعی بود که یک سال پیش با دختر مورد علاقه‌اش، ازدواج کرده، اما با مخالفت پدر و مادر دختر جوان مواجه می‎‌شود و پدر این دختر مانع ادامه ارتباط آن‌ها با هم می‌شود.

کد خبر : ۷۶۶۰۷
بازدید : ۴۴۱۱
ماجرای گروگانگیری دختر شیرینی فروش
پسر جوان پس از درگیری با دختر مورد علاقه اش، سناریوی یک گروگانگیری را اجرا کرد. فروشنده شیرینی‌فروشی و دختر جوان گروگان‌های این مرد عاشق‌پیشه بودند. پسر جوان پس از حبس قربانی‌هایش در یک شیرینی‌فروشی در خیابان آزادی خواستار مذاکره با پدر عروس شد؛ اما درنهایت این گروگانگیری سه ساعته با صحبت‌های رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ ختم به خیر شد.
عصر روز شنبه یک گروگانگیری در خیابان آزادی به مأموران پلیس گزارش شد. بلافاصله مأموران کلانتری ١١٩ مهرآباد برای پیگیری موضوع راهی محل شدند. پسری سی‌وپنج ساله به دلیل مسائل شخصی دختری جوان را در شیرینی‌فروشی گروگان گرفته بود. ماموران پلیس بلافاصله اقدام به محاصره محل و تخلیه اطراف فروشگاه کردند.
تحقیقات بیشتر پلیس نشان داد که این پسر جوان پس از درگیری با دختر جوان که در قنادی مشغول به کار است، این دختر و یکی از فروشندگان را به گروگان می‌گیرد. این جوان با دو کلت کمری و شی شبیه به بمب برای گروگانگیری وارد قنادی شده بود.
وقتی مأموران به محل رسیدند پسر جوان اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کند و از مأموران می‌خواهد که هر چه سریع‌تر پدر و مادر دختر مورد علاقه اش در محل حاضر شوند. در ادامه پدر و مادر دختر جوان به محل می‌‍رسند و مذاکراتی را با پسر جوان انجام می‌دهند. این گروگانگیر مدعی بود که یک سال پیش با دختر مورد علاقه‌اش، ازدواج کرده، اما با مخالفت پدر و مادر دختر جوان مواجه می‎‌شود و پدر این دختر مانع ادامه ارتباط آن‌ها با هم می‌شود.
او نیز وقتی نمی‌تواند با همسرش دیدار و صحبت کند، به همین دلیل دست به این گروگانگیری می‌زند. این در حالی بود که پدر و مادر دختر جوان این موضوع را تایید نکردند. با این حال پس از ساعاتی، وقتی همچنان دو گروگان آزاد نشدند، سردار ظهیری رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز در محل حضور یافت و شخصا ٤٥ دقیقه با گروگانگیر صحبت کرد. سرکلانتر و رئیس کلانتری نیز با متهم مذاکراتی داشتند.
در نهایت پایان این مذاکره، آزادی گروگان‌ها و تسلیم‌شدن پسر جوان بود. متهم اسلحه و شی مشکوک را نیز تحویل پلیس داد و به کلانتری منتقل شد. همچنین سردار رحیمی، رئیس‌پلیس پایتخت، نیز برای پیگیری در محل حادثه حضور یافت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید