علیرضامنصوریان: سه، چهار بازیکنم امروز گریه کردند

سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید قصد داشته به خاطر شرایط روحی تیمش در نشست خبری شرکت نکند.

کد خبر : ۷۶۸۵
بازدید : ۱۴۵۷
سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید قصد داشته به خاطر شرایط روحی تیمش در نشست خبری شرکت نکند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی اظهار کرد: من می خواستم به کنفرانس نیایم چون تیمم به لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد اما به احترام شما خبرنگاران آمدم.

او افزود: ما صرفا یک بازی از تراکتور با مربی جدیدش دیده‌ایم و آن هم بازی حذفی آنها با استقلال بود که به دلیل حساسیتش بیشتر احساسی بود. ما بر اساس ارزیابی‌مان از گذشته و پیش بینی‌هایی که از تراکتور داریم کار را برنامه‌ریزی می‌کنیم. بازی ما خیلی برابر تراکتور سخت است.

تراکتور از 28 میلیون آذری می‌تواند استفاده کند و خوشحال می‌شوم که هواداران آنها فردا به تختی بیاید. بازیکنان ما با حضور تماشاگران بهتر بازی می‌کنند. امیدوارم با یک بازی منطقی 3 امتیاز را در تهران نگه داریم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی تیمش و اینکه قنبرزاده گفته هرکس معترض است را اخراج می کند، گفت: من خواهش کردم از این مسائل نپرسید. من یک سمت بازیکنانم را داریم و یک سمتم هم مدیریت باشگاه قرار دارد.

امروز یک اتفاقی در رختکن ما افتاد که برای همین خواستم سوالی نپرسید. ما همه در یک کشتی هستیم. امروز داخل رختکن، سه چهار بازیکن من گریه کردند. این مسئله مرا تحت تاثیر قرار داد ولی منابعی هم در باشگاه نیست.

من الان محور وسط هستم و شرایط سختی دارم و به همین دلیل به سوالتان پاسخ نمی‌دهم. ما یک بازی حساس داریم تا ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است 10 درصد ورزشگاه را به تراکتوری‌ها می‌دهد یا نه، بیان کرد: ما 50 نفر نهایتا تماشاگر داریم که آن هم خانواده بازیکنان هستند. ما هیچگاه میزبان نیستیم.

ما فقط با دو تیم می‌توانیم بگوییم که تماشاگر مساوی داریم یکی با راه آهن و یکی هم با سایپا. قدم آذری‌ها روی چشم ما و افتخار می‌کنیم که اگر آنها 100 درصد ورزشگاه را پر کنند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به دلیل مصدومیت‌های مبعلی، یک بازیساز جذب کند، گفت: خیر، ایمان مبعلی به تیم ما برگشت و ما 10 امتیاز گرفتیم. او به تیم ما ریتم می‌دهد و یک افسوس دارم که چرا او 6 سال از تیم ملی دور ماند. در 20 سال آینده بازیکنی مثل او نخواهیم داشت.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با وجود وضعیت تیمش امیدوار به کسب پیروزی برابر تراکتورسازی است، گفت: ما یک جلسه امشب با بازیکنانم خواهم داشت. روش برگرداندن آنها به زمین را بلدم. اگر بتوانم آنها را به لحاظ روحی روانی آماده به زمین بفرستم، مطمئن باشید آنها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، هرچند که تراکتور یک کلکسیون بازیکن بزرگ دارد و ما هم یک کلکسیون بازیکن مصدوم داریم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید