رسایی و ماسک در مجلس!

خب بچه‌های عزیز امروز می‌خواهیم یک قصه واقعی برایتان تعریف کنیم تا خوب خوابتان ببرد.

کد خبر : ۷۷۷۱
بازدید : ۱۲۳۷
پوریاعالمی در روزنامه شرق نوشت:

خب بچه‌های عزیز امروز می‌خواهیم یک قصه واقعی برایتان تعریف کنیم تا خوب خوابتان ببرد.

حمید رسایی، نماینده، دیروز، وقتی می‌خواست تذکری مبنی‌بر عدم مدیریت سازمان محیط‌زیست در رأس آلودگی هوای تهران ایراد کند، یک ماسک بامزه هم به صورت خود زده بود که نشان بدهد هوا تهش است. کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده، هم با اشاره به رسایی که ماسکی بود، گفت: ماسک‌زدن رسایی در مجلس تنها برای مظلوم‌نمایی است.

پیرمؤذن گفت: هوای صحن علنی مجلس درحال‌حاضر هوای مطلوبی است و ماسک‌زدن آقای رسایی در مجلس تنها برای مظلوم‌نمایی است.

حمید رسایی چی‌کار کرد؟ هیچی دیگه. در خاتمه جلسه علنی امروز گفت:«یک اخلاق ناپسند و متأسفانه تهوع‌آوری در مجلس است که برخی نمایندگان خودشان را موظف می‌دانند از هر اشتباهی در دولت دفاع کنند». اینکه رسایی به دلیل آلودگی ماسک زده بود یا به دلیل هوای مهوع، بر کسی معلوم نیست.

اما وقتی رسایی گفت برخی نمایندگان خودشان را موظف می‌دانند از اشتباه دولت دفاع کنند، نماینده‌های دیگر سریع عکس‌های سلفی و دوتایی رسایی و احمدی‌نژاد را توی گوشی به‌هم نشان دادند و توی تلگرام هی عکس برای هم فرستادند.

حالا رسایی داشت چی‌کار می‌کرد؟ داشت ماسک می‌زد. حالا اینها هیچی. شاید شما یادتان رفته باشد چه‌کسانی در دوره آقای احمدی‌نژاد وکیل‌الدوله بودند و دور احمدی‌نژاد حلقه می‌زدند و هیبیب هورا می‌کردند. ما هم یادمان نیست.

اما این حرف‌های خاله‌زنکی را ول کنیم و بچسبیم به حرف فلسفی و روشنگرانه آقای حمید رسایی که در ادامه افزوده‌اند: «بنده اکراه دارم که از تعبیر وکیل‌الدوله در این موضوع استفاده کنم. چراکه دولت هم رأی مردم را کسب کرده است، هرچند همین افراد بارها با چنین تعابیری ما را مورد خطاب قرار داده‌اند».

بعد از این اتفاقات منطقی، پیرمؤذن به مقصد نامعلومی در مجلس فریاد زد: ... این بود قصه‌ ما. فکر نکنید از خودمان درآوردیم‌ها. نه. توی خبرگزاری‌ها و توی رادیوی مجلس هم همین قصه را تعریف می‌کنند. به‌به. در ضمن قصه ما نتیجه‌گیری ندارد. تا فردا خدافظ.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید