چین در فازمهار کرونا

چین در فازمهار کرونا

مقام‌های شهر «ووهان» در استان «هوبی» چین بزرگ‌ترین بیمارستان موقت در این شهر را که برای مدیریت بحران شیوع کرونا ویروس تاسیس شده بود، تعطیل کردند و آخرین گروه از مبتلایان به این ویروس به بیمارستان دیگری منتقل شدند.

کد خبر : ۷۷۸۳۵
بازدید : ۵۳۸۶
چین در فازمهار کرونا
محمد جواد رنجبر | در حالی که آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا ویروس یا همان کووید ۱۹ در جهان رو به افزایش است، اما سیر نزولی کرونا در چین که از هفته گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و بر اساس گزارش مقام‌های بهداشتی چین، روز شنبه ۴۴ فرد جدید مبتلا به کرونا و ۲۷ مورد تازه مرگ و میر ناشی از این ویروس را ثبت کرده‌اند که حاکی از آن است که قربانیان کرونا به پایین‌ترین حد خود در ماه گذشته رسیده است.
در چین تاکنون ۳۰۹۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته‌اند. به گزارش صدا و سیما، محققان و متخصصان چین اعلام کردند با اقدامات دقیق و حرفه‌ای و همچنین کمک مردم و گوش کردن به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی پیش بینی می‌شود تا اواخر ماه جاری میلادی شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به صفر برسد.

بزرگ‌ترین بیمارستان موقت تعطیل شد
آن طور که دیروز رسانه‌ها اعلام کردند، مقام‌های شهر «ووهان» در استان «هوبی» چین بزرگ‌ترین بیمارستان موقت در این شهر را که برای مدیریت بحران شیوع کرونا ویروس تاسیس شده بود، تعطیل کردند و آخرین گروه از مبتلایان به این ویروس به بیمارستان دیگری منتقل شدند.

بهبودی ۵۷ هزار نفر
همچنین به گزارش دویچه وله، بیش از ۸۰ درصد موارد ابتلای کرونا در جهان در چین ثبت شده و تاکنون در چین بیش از ۸۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است که به گفته مسئولان حدود ۵۷ هزار نفر درمان شده و بهبود یافته‌اند. چین موفق شده است با قرنطینه میلیون‌ها نفر و مقابله کارآمد و جدی با ویروس کرونا شیوع اپیدمی را محدود کند.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید