۵ راز عجیب در جهان

۵ راز عجیب در جهان

«تاوس» نام یک شهر در مکزیک است که در برخی از مواقع صدا‌های بسیار عجیبی در این شهر می‌پیچد، اما همچنان کسی نمی‌داند این صدا‌ها از چه منبعی به وجود می‌آیند.

کد خبر : ۷۸۵۰۹
بازدید : ۷۴۵۶
چند راز حل نشده اغلب از مسائلی است که در گذشته اتفاق افتاده است و این روز‌ها حتی با پیشرفته‌ترین وسایل نیز نمی‌توان آن را فهمید. دانشمندان بر این اعتقاد هستند که برخی از آن‌ها ممکن است تا سال‌های زیاد در آینده نیز حل نشوند.
۵ راز عجیب در جهان
مثلث برمودا
نام مثلث برمودا را حتما شنیده اید. سه جزیره در اقیانوس اطلس که هر ساله قربانی‌های بسیار زیادی را می‌گیرند. این مثلث باعث شده است که تابه حال کشتی‌ها و هواپیما‌های بسیار زیادی در این منطقه دچار مشکل شوند. همچنان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی دراین منطقه رخ میدهد چرا که کسی نمی‌تواند به انجا برسد.
۵ راز عجیب در جهان
خطوط نازکار
پرو کشوری است که یکی از این راز‌های دنیا را در دل خودش قرار داده است. این راز را خطوط نازکار تشکیل می‌دهند. این خطوط که به شکل حیوان‌ها و البته موجودات متفاوت است با سنگ درست شده اند و عده‌ای آن‌ها را به موجودات فضایی نسبت می‌دهند. این خطوط به قدری بزرگ هستند که انسان‌ها باستان امکانات تشکیل آن را نداشته اند.
۵ راز عجیب در جهان
مو‌های فرشتگان
یکی از راز‌های سر به مهری که در دنیا وجود دارد اغلب در اروپا، استرالیا و امریکا رخ داده است. مردم ادعا می‌کنند که در برخی از روز‌ها چیز‌هایی از آسمان به زمین میریزد که بسیار شبیه به مو هستند و البته خیلی سریع نیز از بین می‌روند. البته همچنان اطلاعاتی در مورد آن‌ها در دسترس نیست چرا که نمونه‌ای از آن به وجود ندارند.

صدا‌های تاوس
«تاوس» نام یک شهر در مکزیک است که در برخی از مواقع صدا‌های بسیار عجیبی در این شهر می‌پیچد، اما همچنان کسی نمی‌داند این صدا‌ها از چه منبعی به وجود می‌آیند. این صد‌ها بسیار شبیه فریاد زدن انسان‌ها هستند و همچنین بسیار بلند و پر سر و صدا است.
۵ راز عجیب در جهان سنگ‌های دروپا
در سال ۱۹۳۸ تعدادی از زبده‌ترین باستان شناس‌ها در حال کاوش در یکی از کوهستان‌های چین بودند که ناگهان با تعدادی سنگ که به صورت دیسک‌های فشرده امروزی تراش خورده بودند رو برو شدند. این سنگ‌ها هیچ پشتوانه تاریخی ندارند و بر روی آن‌ها اطلاعاتی در مورد اسمان و زمین حکاکی شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید