اختلاف‌های داخلی در نفت‌تهران آشکار شد

اختلاف‌های داخلی در نفت‌تهران آشکار شد
کد خبر : ۷۸۸۷
بازدید : ۱۰۴۸
نفت تهران که چند فصلی است توانسته به نتایج درخشانی در فوتبال ایران دست پیدا کند و‌ سال گذشته با هدایت علیرضا منصوریان تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت،‌ این روزها درگیر اختلافات داخلی شده و مشخص نیست درنهایت چه کسی برنده این جنگ داخلی در باشگاه نفت خواهد بود؛ شاید سرمربی و شاید هم مدیرعامل! چیزی که مشخص است، این دو نفر نمی‌توانند با هم کار کنند.

مشکلات مالی، پاشنه آشیل
از چند هفته قبل که بحث مشکلات مالی باشگاه نفت به اوج خود رسید و حتی معضل اعتصاب بازیکنان نیز وسط آمد، می‌شد اختلافاتی را میان کادر فنی و مدیریت باشگاه نفت مشاهده کرد. منصوریان از مشکلات مالی گلایه می‌کرد و قنبرزاده نیز نتایج ضعیف نفت را یادآوری می‌کرد. بازیکنان نیز به صورت زیرپوستی از پرداخت نشدن مطالبات خود گلایه می‌کردند.

درحالی‌که به نظر می‌رسید با پرداخت بخشی از مطالبات بعد از دیدار با تراکتورسازی این چالش‌ها ختم به‌خیر شود اما حاشیه‌های جدیدی این تیم را تحت‌تأثیر خود قرار داده است.

صادقیان آتش اختلافات را شعله‌ور کرد
پیام صادقیان که قول داده بود در نفت دیگر اتفاقات حاشیه‌ای که در پرسپولیس برایش رخ داد، تکرار نشود، با درخواست اینستاگرامی برای جدایی از نفت آتش اختلافات میان مدیریت و کادر فنی این تیم را دوباره روشن کرد. واکنش منصور قنبرزاده به درخواست جدایی صادقیان جالب بود: «هم ما از کارایی صادقیان راضی نبودیم و هم خود او علاقه‌مند به جدایی است.

بدین ترتیب این بازیکن را در لیست فروش قرار دادیم.» از سوی دیگر منصوریان واکنش متفاوتی به جدایی صادقیان داشت و موضعی مخالف با مدیرعامل باشگاه گرفت: «صادقیان جوان ساده‌ای است و چیزی در قلبش نیست اما احساسی شده که این حرف را مطرح کرده است. صادقیان قطعا از نفت جدا نمی‌شود و جایی نخواهد رفت.»

قنبرزاده حرف آخر را زد
منصور قنبرزاده به جز ماجرای صادقیان به نظر در مسائل دیگر نیز از منصوریان رضایت ندارد. او بدون هماهنگی کادر فنی ٣ نفر از بازیکنان نفت را در لیست فروش قرار داد و از رفتار منصوریان در قبال رئیس سازمان لیگ نیز انتقاد کرد: «به منصوریان بارها گفته‌ام که نباید در مباحث غیر فنی اظهارنظر کند. حرف‌های او علیه تاج موضع باشگاه نیست و از این بابت از منصوریان گلایه دارم.» وی درباره احتمال جدایی منصوریان از نفت نیز می‌افزاید: «در این‌باره حرف خاصی ندارم چون هیأت‌مدیره ما تصمیم‌گیرنده است. البته تنها چیزی که فعلا می‌توانم بگویم این است که ما هیچ‌کس را به زور در نفت نگه نمی‌داریم.»

ای کاش به استقلال می‌رفت!
با وجود این‌که منصوریان اعلام کرده صادقیان احساسی شده اما این بازیکن پرحاشیه در مصاحبه‌ای بار دیگر علیه مدیران نفت صحبت کرد: «فکر می‌کنم مسئولان باشگاه بازی‌های نفت را نمی‌بینند که چنین موضعی گرفته‌اند چون من جزو بهترین بازیکنان تیم بوده‌ام. من درآمدم از فوتبال است اما با این شرایط نمی‌توانم در نفت بمانم.» با این اظهارات مشخص شد که منصوریان و شاگردانش رسما با مدیرعامل باشگاه اعلان جنگ کرده‌اند.

شاید سرمربی استقلالی نفت زمانی که در ابتدای فصل نتوانست به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت بدهد، نمی‌دانست کارش با این تیم نسبتا پرستاره به اینجا می‌انجامد وگرنه شاید مسیرش را از همان ابتدای فصل از نفتی‌ها جدا می‌کرد. الان هم شرایط طوری است که به نظر می‌رسد بعد از هفته هفدهم و در تعطیلات لیگ یکی از این دو طرف باید از نفت جدا شوند. حتی شاید مسئولان نفت هم از تصمیمشان برای مخالفت با حضور منصوریان در استقلال پشیمان باشند. با این حال ظاهرا همه‌چیز این باشگاه سابقا کم‌حاشیه این روزها غرق در حاشیه شده و به نظر می‌رسد اتفاقاتی در راه است. اتفاقاتی که احتمالا منجر به جدایی منصوریان یا قنبرزاده از این باشگاه می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید