حسین رضازاده انصراف داد

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری انصراف داد.

کد خبر : ۸۰۲
بازدید : ۱۸۶۳

فرادید | رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری انصراف داد.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: حسین رضازاده از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری که فردا برگزار می شود، انصراف داد.

رضازاده برای شرکت در مجمع باید به خاطر دوشغله بودن از سمت خود در شورای شهر استعفا می داد اما پیش از این اعلام کرده بود که علاقه ای به خداحافظی با وزنه برداری ندارد.

وی امروز انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرد.

رضازاده امروز در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا با وضعیتی که پیش آمده است می‌خواهد از وزنه‌برداری خداحافظی کند، گفت:‌ «خیر خداحافظی نمی‌کنم من همچنان عضو کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا هستم اما وقتی دیگر من را نمی‌خواهند، چاره‌ای نیست.»

عضو شورای شهر ادامه داد:‌ «نمی‌توانم به آرای مردم عزیز شهر تهران دهن کجی و از شورای شهر استعفاء کنم ضمن اینکه شورای حل اختلاف و کمیسیون اصل90 نیز حضورم در انتخابات فدراسیون را تأئید کرده بودند.»

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: «مسئولان باید جوابگو باشند که چرا نمایندگی مجلس شغل نیست اما عضویت در شورای شهر را شغل می‌دانند.»

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    همتون همش از مردم حرف می زنین

  • ناشناس ارسالی در

    آقای رضازاده قهرمان بزرگ جهان است. ورزش ایران با نام رضازاده در جهان درخشید. تاسف برای مسئولینی که جناح بازی های خود را بر مصالح کشور ارجحیت دادند.

  • خود خودم ارسالی در

    باید می دیدن کدومش به صرفه تره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید