دستور ایست به سوشا

دستور ایست به سوشا

انتشار عکس‌های خصوصی کار دست دروازه‌بان پرسپولیس داد.

کد خبر : ۸۰۳۶
بازدید : ۲۲۶۶
دستور ایست به سوشا

خیلی‌ها تصور می‌کردند با جدایی پیام صادقیان از پرسپولیس، کوه حاشیه از روی دوش این تیم برداشته می‌شود اما آن‌جا یک نفر به اندازه تمام بازیکنان حال حاضر لیگ‌برتر، مشکل‌ساز است؛ سوشا مکانی.

از گذشته تاکنون
حاشیه‌های سوشا مکانی، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در ظرف زمان و مکان خاصی نمی‌گنجد. اگر از اتفاقات سال‌های قبل بگذریم، سریال محرومیت‌های امسال او از هفته پایانی فصل قبل شروع شد؛ زمانی که به خاطر درگیری با حنیف عمران‌زاده در پایان دربی، ٣ جلسه محروم شد.

اگر از قهر و آشتی و دعوا در تمرینات صرف‌نظر کنیم، به ٢ محرومیت یک جلسه‌ای به خاطر اخراج در بازی با پدیده و حمله به داور در بازی مقابل ملوان می‌رسیم؛ ضمن این‌که مکانی یکبار به‌دلیل عدم پرداخت پول به مدیر برنامه‌هایش با شکایت او و محرومیت موقت روبه‌رو شد که به هر ترتیب با جلب رضایت شاکی در روز قبل از نخستین جلسه محرومیت به میادین بازگشت. ظاهرا حاشیه به جزو اصلی زندگی او تبدیل شده است.

ماجرای تازه
عکس‌های انتشاریافته از او در یک میهمانی با چند خانم در فضای مجازی، بار دیگر پای سوشا را به شعبه ویژه جرایم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه باز کرد. او به هشدارهای قبلی مبنی بر عدم انتشار عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی توجه نکرد؛ هرچند به ادعای خودش، شخصی دیگر این کار را انجام داده و به همین دلیل سنگربان پرسپولیس قصد شکایت از عامل این آبروریزی را دارد.

به گفته سرتیپ پاسدار حسین اشتری، این پرونده درحال رسیدگی در دادسراست و هر نتیجه‌ای که دستگاه قضائی اعلام کند، نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد. سوشا به خانوادگی بودن این عکس‌ها تأکید دارد و به همین دلیل از عاملان ماجرا شکایت کرد.

ماجرای ممنوع‌التصویری
در این بین، شنیده می‌شود سازمان صداوسیما قبل از به سرانجام رسیدن پرونده شکایت سوشا و نتیجه احضار او به دادسرای ویژه جرایم ورزشی، پیش‌دستی و او را ممنوع‌التصویر کرده است. شورای سیاست‌گذاری صداوسیما، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و حتی بی‌گناهی احتمالی سوشا هم مانع تصمیم این نهاد عریض و طویل نمی‌شود.

به این ترتیب دوربین‌های تلویزیونی حق ندارند از این دروازه‌بان نمای بسته نشان دهند یا درصحنه‌های آهسته تصویر او را از نمای نزدیک نشان بدهند. همچنین مصاحبه‌های این بازیکن بعد از بازی‌ها از تلویزیون پخش نخواهد شد. در این شرایط سوشای پرحاشیه تنها می‌تواند با رسانه‌های نوشتاری مصاحبه کند.

اظهارات رئیس حراست فدراسیون
گویا مکانی با ارایه مدرک به رئیس حراست فدراسیون فوتبال مدعی شده خانم حاضر در تصویر نامزد اوست. محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون دراین‌باره می‌گوید: «او سعی بر اثبات ادعای خود دارد؛ پدر آن دخترخانم هم به فدراسیون آمد و مستندات خود مبنی بر این‌که فرزند او با مکانی نامزد است را ارایه کرد. البته ما فقط ٢ عکس از مکانی دیدیم و بررسی کردیم.»

به هرحال پرونده سوشا به کمیته اخلاق فدراسیون ارجاع داده می‌شود تا اگر موارد غیرفوتبالی مطرح شد، پای نهادهای غیرفوتبالی به ماجرا باز شود!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید