آغاز سفارش برای فروش سهام عدالت از فردا

افراد می‌توانند علاوه بر دفاتر پیشخوان به بانک‌ها و دفاتر کارگزاری برای احراز هویت خود مراجعه کنند. فهیمی گفت: کسانی که سهام خود را نگه داشته اند از امکانات شرکت، سود و نظارت بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر : ۸۰۷۳۲
بازدید : ۵۸۵۰
حسین فهیمی در برنامه تلویزیونی گفت: حقوق مختلفی سهام دار دارد و یکی از جنبه‌های آن حق فروش سهام است. سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت افزود: جنبه مهم آن نظارت سهامدار بر روی سهام است که باعث رونق تولید می‌شود.

وی گفت: سهامداران با مراجعه به بانک می‌توانند درخواست فروش بدهند.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به این سئوال که چه کسانی می‌توانند به بانک‌ها وکالت فروش سهام خود را بدهند، گفت: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند از ۶ خرداد به بانک‌ها سفارش دهند.

فهیمی با بیان اینکه از سه شنبه سفارش فروش پذیرفته می‌شود، افزود: سهام عدالت از ۳۶ شرکت برتر بورسی است و ارزش نگهداری بلند مدت دارد.

وی گفت: ۸۰ درصد از سهامداران روش غیر مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند. فهیمی افزود: تصمیم برای فروش برای موارد اضطرار است و این خود بازار را متعادل خواهد کرد.

سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت: برای احراز هویت نیازی به حضور فیزیکی افراد در دفاتر پیشخوان دولت نیست.

فهیمی افزود: شرایط استفاده از سامانه الکترونیک سهام عدالت در سایت سجام به طور واضح توضیح داده شده است به طوری که افراد از ۸ خرداد با مراجعه به این سایت دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت ندارند.

وی گفت: افراد می‌توانند علاوه بر دفاتر پیشخوان به بانک‌ها و دفاتر کارگزاری برای احراز هویت خود مراجعه کنند. فهیمی گفت: کسانی که سهام خود را نگه داشته اند از امکانات شرکت، سود و نظارت بهره‌مند خواهند شد.

وی درباره امکان مجدد ثبت نام برای کسانی که سهام ندارند، گفت: فعلاً امکان ثبت نام نیست.
منبع: خبرگزاری میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید