بذر‌های مشکوک چینی در آمریکا؟!

بذر‌های مشکوک چینی در آمریکا؟!

نوع بذر‌های موجود در بسته‌ها هنوز ناشناخته است... بسته‌ها به وسیله پست ارسال شده و نوشته‌های روی آن‌ها ممکن است به زبان چینی باشد.

کد خبر : ۸۲۸۶۸
بازدید : ۷۳۸۲
بذر‌های مشکوک چینی در آمریکا؟!
مقام‌های محلی در ایالت‌های ویرجینیا و یوتا در آمریکا به شهروندان درباره کاشت بذر‌های ناشناخته‌ای هشدار دادند که گفته شده از چین فرستاده شده است. اداره کشاورزی ویرجینیا جمعه اعلام کرد که بعضی از ساکنان این ایالت بدون سفارش قبلی به صورت پستی بذر‌هایی را دریافت کرده‌اند که نوع آن ناشناخته است و به نظر می‌رسد از چین ارسال شده اند.

اداره کشاورزی ویرجینیا از تعداد دریافت کنندگان این بسته‌ها و انواع بذر‌های ارسالی بی‌اطلاع است. اداره کشاورزی ویرجینیا اعلام کرد: "نوع بذر‌های موجود در بسته‌ها هنوز ناشناخته است... بسته‌ها به وسیله پست ارسال شده و نوشته‌های روی آن‌ها ممکن است به زبان چینی باشد. "

شبکه محلی فاکس در سالت لیک سیتی ایالت یوتا هم در گزارشی از دریافت بسته‌های مشابهی به وسیله ساکنان این ایالت در دو هفته گذشته خبر داده است. لوری کالی، از اهالی به این شبکه گفته است که روی بسته دریافتی نوشته بود که حاوی گوشواره است، ولی در داخل آن بذر گیاه بود.

پیش از این نیز نشریه دیلی‌میل در بریتانیا از ارسال بسته‌های مشابهی به بعضی از شهروندان این کشور خبر داده بود. بر این اساس، این بسته بدون سفارش قبلی برای افرادی فرستاده شده که قبلا از طریق سایت‌های آمازون و ای‌بی بذر خریداری کرده بودند.

انتشار این گزارش با افزایش تنش دیپلماتیک میان واشنگتن و پکن همزمان شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید