زبان بیاموزید بدون این که از خانه خارج شوید

زبان بیاموزید بدون این که از خانه خارج شوید

متاسفانه با داغ شدن تب آموزش زبان های دوم، سوم، چهارم و ... در میان افراد جامعه، خصوصا جوانان و کسانی که به فکر مهاجرت هستند، بازار سیاهی به راه افتاده که در آن برخی موسسات ومراکز آموزشی با دریافت مبالغی گزاف، به جای ارائه شیوه نوین برای آموزش، از اساتید غیرحرفه ای و درجه دو و سه و چهار و ... برای برگزاری کلاس ها استفاده می کنند.

کد خبر : ۸۶۱۶۱
بازدید : ۴۹۹۵

ممکن است شما هم جزو آن گروه از افراد باشید که از زمان بر بودن و سخت بودن یادگیری یک زبان خارجی می نالید؛ غر می زنید و تنبلی می کنید. بله خب، شاید یادگیری زبان دوم سخت یا کمی زمان بر باشد، اما شما با انتخاب یک راه مناسب برای آموزش آن می توانید در خود انگیزه ای ایجاد کنید تا دیگر سختی راه به چشم تان نیاید. شاید هم این حرف ما به نظرتان مسخره بیاید و با خود بگویید، مگر راه دیگری هم جز رفتن به کلاس های زبان هست؟!؟! چرا که نه!

حتما در میان دوستان و آشنایان تان با افرادی مواجه شدید که وقت و پول زیادی را صرف یادگیری یک زبان خارجی می کنند؛ گاهی حتی این مبلغ به میلیون ها تومان نیز می رسد. اما نه تنها پیشرفتی نکردند بلکه پس از این که می بینند با توجه به وقت و پول زیادی که برای شرکت در این کلاس ها صرف می کنند، حتی چند دقیقه هم نمی توانند یک مکالمه راحت با زبان موردعلاقه شان داشته باشند، انگیزه شرکت در کلاس ها و یادگیری زبان دوم را از دست می دهند. این موضوع اصلا عجیب نیست!

زبان بیاموزید بدون این که از خانه خارج شوید

متاسفانه با داغ شدن تب آموزش زبان های دوم، سوم، چهارم و ... در میان افراد جامعه، خصوصا جوانان و کسانی که به فکر مهاجرت هستند، بازار سیاهی به راه افتاده که در آن برخی موسسات ومراکز آموزشی با دریافت مبالغی گزاف، به جای ارائه شیوه نوین برای آموزش، از اساتید غیرحرفه ای و درجه دو و سه و چهار و ... برای برگزاری کلاس ها استفاده می کنند. حتی ممکن است برخی معلم های خصوصی که بابت هر کلاس چند دقیقه ای هزینه ی بسیاری دریافت می کنند نیز در عین ناباوری، روندی کند را پیش می گیرند و کمکی به پیشرفت شما در زمینه یادگیری زبان های خارجی نمی کنند.

مواردی که گفتیم بدون شک از بدترین اتفاق هایی است که می تواند برای یک زبان آموز با انگیزه های بسیار بیافتد. آن ها کابوس هایی هستند که موجب می شود، افراد دیگر مثل سابق علاقه ای به یادگیری نداشته باشند. در همین راستا ما پیشنهادی شگفت انگیز برای تان داریم. قصد داریم شما را با یک روش نوین آموزشی آشنا کنیم، که به وسیله آن در مدت زمانی کوتاه یک، دو، سه یا حتی چهار زبان زنده دنیا را فرابگیرید؛ آن هم با مبلغی بسیار ناچیز. دوست دارید قدم در این راه بگذارید؟ پس ادامه مطلب را دنبال کنید.

زبان بیاموزید بدون این که از خانه خارج شوید

همیشه باهوش می مانید

هرگز از نام و آوازه یک زبان خارجی نترسید. حتما بارها از دوست یا آشنایان تان درباره سختی یک زبان مثل آلمانی، چینی یا فرانسه شنیده اید؛ همین موضوع هم احتمالا موجب می شود که برای یادگیری آن ها گارد بگیرید و هرگز سمت شان نروید. اما کافی است اقدام به یادگیری نمایید، خواهید دید که هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که غیر ممکن باشد. هر زبانی جنبه ‌های پیچیده ‌ای دارد اما موارد آسان نیز در آن وجود دارد. اگر بدانید که چگونه حروف و کاراکتر های هر زبانی را به درستی در جای خود به کار ببرید پس از مدتی خواهید دید که یادگیری هر زبانی بسیار راحت خواهد بود.

یادگیری هر زبانی به جز زبان مادری تان مزایای بسیاری دارد، به گفته تعداد زیادی از محققان یادگیری یک زبان جدید مغز شما را در برابر کهولت سن محافظت می کند و امکان ابتلا به بیماری های آلزایمر را تا چهار پنج سال به تعویق می اندازد. همیشه یادگیری به ارزش های افراد اضافه می کند، مثلا تصور کنید شما به یک کشور اروپایی سفر می کنید آیا بلد بودن زبان آن کشور باعث راحتی بیشتر شما نخواهد شد؟ یا تصور کنید در حال سرچ کردن مقاله ای هستید و نسخه ی فارسی آن مقاله را پیدا نمی کنید، آیا زبان دوم نمی تواند به شما کمک کند؟

قطعا زبان دوم در بسیاری از مطالعات، کارها و همچنین در سلامتی شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. پس معطل نکنید، آموزش را شروع کنید. در این راستا داشتن کسی یا چیزی که در این فرآیند به شما کمک کند، منفعت بزرگی است. در این مسیر سعی کنید یک راهنما پیدا کنید نه یک معلم. به یاد داشته باشید که در فرآیند آموزش زبان، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می ‌افتد. شکی وجود ندارد که توانایی صحبت به دو زبان، می تواند گزینه ی بسیار خوبی در رزومه کاری تان باشد. پس از همین امروز شروع کنید و زمان را از دست ندهید. ما یک پیشنهاد خارق العاده برای آموزش سریع زبان برای تان داریم.

زبان بیاموزید بدون این که از خانه خارج شوید

من و زبان؛ راه حل آسان برای یادگیری سریع زبان خارجی

در دنیایی که درحال حاضر در آن زندگی می کنید، قطعا یکی از عوامل بهبود کیفیت زندگی هریک از افراد، یادگیری یک یا چند زبان خارجی است. تا به حال برای تان پیش آمده به این مسئله فکر کنید که چقدر هیجان انگیز است به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که عده ای از آن بی بهره هستند؟ یا صحبت کردن با توریست ها و برقراری ارتباط با آن ها چقدر جالب خواهد بود؟ یا حتی در محل کار؛ تحت تاثیر قراردادن رییس و همکاران تان و یا حتی دوستان تان هنگامی که به راحتی به زبان های انگلیسی یا آلمانی یا فرانسه و ... صحبت می کنید، واقعا لذت بخش نخواهد بود؟ پشت سر گذاشتن رقیبان تنها با دانستن یک زبان خارجی کار دشواری نیست.

توصیه کارشناسان من و زبان، برای علاقه مندانی که پیشرفت برای شان مهم است این خواهد بود که در کوتاه ترین مدت زمان این پیشرفت را با ما تجربه کنید. من و زبان، وب سایت آموزش زبان انگلیسی ، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ایتالیایی است. این وب سایت با همکاری متخصصین زبان های خارجی و با استفاده از متدهای روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان های مذکور می پردازد. یکی از مزایای بالقوه ی وب سایت من و زبان این است که با تکرار و تمرین زیاد شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. در هر جایگاه و شرایطی که هستید، از یادگیری زبان نترسید، خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. ما همراه شما هستیم، نگران نباشید!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید