بیوگرافی بازیگران سریال "صفر بیست و یک (021) "

بیوگرافی بازیگران سریال "صفر بیست و یک (021) "

در حال حاضر نام سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی وعلیرضا استادی به عنوان بازیگران شاخص سریال تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " مطرح است. اما در این گزارش بیوگرافی بازیگران اصلی سریال صفر بیست و یک آمده است.

کد خبر : ۸۶۲۳۸
بازدید : ۴۱۰۴۲
بیوگرافی بازیگران سریال
فرادید | سریال "صفر بیست ویک (021)" به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری از روز دوشنبه ۵ آبان ماه و از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

به گزارش فرادید، قرار است که فصل اول سریال صفر بیست و یک (021) در ۲۵ قسمت پخش شود، اما تعداد کل قسمت‌های این سریال ۹۰ قسمت خواهد بود که در چهار فصل پخش خواهد شد.

در این سریال کمدی سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و مهبد بیور به ایفای نقش خواهند پرداخت.

قصه "صفر بیست و یک (021)" در مورد دو باجناق است که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد.

البته کلیت سریال به همان ضرب المثل طنز قدیمی «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» ختم می‌شود.
"تیزر سریال "صفر بیست و یک

بیوگرافی بازیگران سریال "صفر بیست و یک (021)"

در حال حاضر نام سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی وعلیرضا استادی به عنوان بازیگران شاخص سریال تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " مطرح است.

بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی سیامک انصاری

او که سال هاست نقش اصلی آثار مهران مدیری را برعهده دارد، حالا در مقام کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی ساخت حضور خواهد داشت. سیامک انصاری هنرپیشه، طنزپرداز و کارگردان بوده و متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است.

به گفته خود سیامک انصاری، پدرش از تجار سرشناس فرش و مادرش خانه‌دار بوده است. انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دریافت کرده است.

او در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان همسر سابقش ازدواج کرد، اما زندگی مشترک آنان پس از ۷ سال، به جدایی ختم شد. انصاری اولین فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۷۴ با بازی در مجموعه ماه مهربان آغاز کرد و در پس از آن با بازی در فیلم سفر به چزابه، فعالیت خود در عرصه سینما را نیز کلید زد.

سیامک انصاری از کارکشته‌های حوزه کمدی است و با بازی در سریال‌های کمدی بسیاری موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. او همکاری‌های زیادی با مهران مدیری، از بهترین کارگردانان ایرانی دارد و این دو با هم چندین و چند همکاری نظیر پاورچین، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دو هزارچهره و قهوه تلخ داشتند. آخرین کار او در تلویزیون حضور در برنامه دورهمی و همکاری مجددش با مهران مدیری بود.

انصاری علاوه بر سینما و تلویزیون، در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سیامک انصاری به ساز پیانو مسلط است.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی سیدجواد رضویان

رضویان که در طول سال‌های اخیر علاوه بر بازیگری در آثار کمدی وارد عرصه برنامه سازی و کارگردانی شده، با ساخت سریال " صفر بیست و یک"، ششمین کار خود در مقام کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی را انجام داده است.

سید جواد رضویان ۶ مردادماه سال ۱۳۵۳ در شهر قم متولد شد. او به واسطه همکلاس بودن و دوستی با افرادی، چون مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه، به طور اتفاقی وارد عرصه نمایش شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را به طور جدی‌تری آغاز کرد.

رضویان با سریال سیب خنده پا در دنیای سریال‌های کمدی گذاشت و با درخشش در سریال پاورچین، چارخونه و ارث بابام بسیار خوش درخشید و به شهرت رسید. او سپس با کارگردانی و بازیگری در سریال‌های زیادی توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم کند. او در برنامه سه ستاره در روز‌های پایانی سال ۹۴ اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد، ولی با بازی در سریال همسایه‌ها که از شبکه دو پخش شد بار دیگر به تلویزیون برگشت.بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی سیاوش طهمورث

حسن طهمورث‌نیا مشهور به سیاوش طهمورث بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون متولد ۳ اسفند ۱۳۲۵ در تهران است. طهمورث فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر‌های دراماتیک است.

سیاوش طهمورث ۲ برادر و ۲ خواهر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. سیاوش طهمورث در ۷ سالگی پدر خود را از دست داد و از ۱۳ سالگی مجبور شد که کار کند.

سیاوش طهمورث نخستین بار در تلویزیون، سال ۱۳۶۱ در سریال همشهری بازی کرد و و با فیلم "آن سفر کرده" در سال ۱۳۶۳ وارد سینما شد. از مهم‌ترین آثار سیاوش طهمورث می‌توان به بازیگری در سریال نابرده رنج، سریال زیر تیغ و سریال شاه شکار اشاره کرد که بازی در سریال زیر تیغ بیشتر باعث شهرت وی شد.

سیاوش طهمورث در تئاتر هم فعالیت کرده و نمایش‌های متعددی را روی صحنه برده است. سیاوش طهمورث علاوه بر بازیگری فعالیت‌های هنری دیگری همچون دوبله، کارگردانی و نویسندگی نیز انجام می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران است. امیرحسین رستمی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه آزاد است. او فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

رستمی نخستین کار تصویری اش را در سال ۷۸-۷۷ با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کرد. نخستین فیلم سینمایی‌اش «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بود که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت، ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد.

امیرحسین رستمی به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. اما در سال ۸۸ با بازی در سریال شمس العماره دیده شد.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است. او که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد. او در مورد مدیری می‌گوید: "مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم، همیشه بهترین‌ها رو براشون آرزو می‌کنم. "

سروش جمشیدی درباره بازی خود در آثار مهران مدیری که باعث شد او دیده شود بیان کرد که عده‌ای فکر می‌کنند او یک باره پیدایش شده است.

سروش جمشیدی در سریال دورهمی به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت با اشاره به فعالیت هنری خود از سال ۷۷ گفته " من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می‌کردم و آن سال‌ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

او همچنین گفته " بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می‌شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال درحاشیه ۱ و ۲ شناختند و من در مجموعه‌های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم. "

سروش جمشیدی می‌گوید که "من از سال‌های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته، چون در این سال‌ها اتفاقی که می‌خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می‌کردم. با این حال در همین دو سالی که در سریال‌های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده‌ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام، اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه‌ای ۱۸ ساله دارم. "
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است. او در فیلم‌های کوتاهی، چون «هدیه» و «خط مستقیم یک دایره» حضور چشم‌گیری داشته‌است. البته فعالیت اصلی نگار عابدی تئاتر است و در نمایش‌هایی، چون «باز گشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری نیز ایفای نقش داشته است.

اما نگار عابدیبا بازی در سریال دودکش در سال ۱۳۹۲ و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد. این سریال در ماه رمضان سال ۹۲ به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۵۹ در بروجرد است، پدرش نظامی بوده و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد، که یکی از برادرانش مدتی پیش درگذشت.

آزیتا ترکاشوند فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتود‌های نمایش آغاز شد.

او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده است.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی در سال ۱۳۵۷ در قزوین متولد شده است. رویا میرعلمی متاهل است و یک پسر دارد. وی کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران دارد. رویا میرعلمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و عمده فعالیت‌های میرعلمی در حوزه تئاتر است.

از کارنامه هنری رویا میرعلمی می‌توان به فیلم هایی، چون ‏"برادر" (مهدی غضنفری) -۱۳۸۷‏، ‏"صبح روز هفتم" (مسعود اطیابی) -۱۳۸۷‏ و ‏"بیداری" (فرزاد موتمن) -۱۳۸۷‏ و سریال هایی، چون ‏"وجدان آشفته" (منوچهر هادی) -۱۳۸۸‏ و "زمانه" (حسن فتحی) -۱۳۹۱ اشاره کرد.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی متولد سال ۱۳۵۲ در شهر ری تهران است. اوتحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده است. علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی، چون بهرام توکلی، محسن تنابنده، وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی مریم شیرازی

مریم شیرازی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در سریال مسافران، فیلم دلم می‌خواد و سریال سیب خنده اشاره کرد.

مریم شیرازی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در فیلم ننه لالا و فرزندانش به کارگردانی کامبوزیا پرتوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مسافران، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای ماو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مه‌تاج متین، ناصر شاگردی، نصرالله اطمینان و قاسم نوری کرمانشاهی را تجربه کرد.

مریم شیرازی در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مریم شیرازی در این سال، بازیگری در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مریم شیرازی بازی در سریال مسافران بوده است. مریم شیرازی سال ۱۳۸۸ سریال مسافران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رامبد جوان همکاری داشته است. مریم شیرازی توانست با بازی در سریال مسافران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر غلامرضا کریمی، رامبد جوان، حمید لولایی و حسن معجونی بر تجارب او افزود.

مریم شیرازی علاوه‌بر سریال مسافران، سال ۱۳۹۳ در فیلم دلم می‌خواد نیز بازی کرده است. مریم شیرازی این‌بار با بهمن فرمان‌آرا یعنی کارگردان فیلم دلم می‌خواد و هنرمندانی، چون رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار و رضا بهبودی همکاری داشت.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی افشین آقایی

افشین آقایی دستیار کارگردان سینما و تلویزیون است و از مهم‌ترین آثار او می‌توان به فعالیت در سریال ارث‌بابام، فیلم خرگیوش و فیلم لابی اشاره کرد.

افشین آقایی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم افشین آقایی در این سال، فعالیت در سریال ارث‌بابام به کارگردانی سید جواد رضویان و مسعود فروتن محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی افشین آقایی فعالیت در سریال ارث‌بابام بوده است. افشین آقایی سال ۱۳۸۴ سریال ارث‌بابام به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. افشین آقایی توانست با فعالیت در سریال ارث‌بابام تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر شهرام قائدی، برزو ارجمند، امیر نوری و مهران غفوریان توانست سطح کاری او را متحول کند.

افشین آقایی علاوه‌بر سریال ارث‌بابام، سال ۱۳۹۵ در فیلم خرگیوش نیز فعالیت داشته است. افشین آقایی این‌بار با مانی باغبانی یعنی کارگردان فیلم خرگیوش و هنرمندانی، چون مینا ساداتی، جواد عزتی، بابک حمیدیان و همایون ارشادی همکاری داشت.

با اینکه افشین آقایی را بیشتر بعنوان دستیار کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. افشین آقایی علاوه‌بر دستیار کارگردان به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار افشین آقایی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم مزرعه آفتابگردان، فیلم فراری و فیلم تعطیلات تابستانی است.

بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی پادینا کیانی

پادینا کیانی متولد دهه هفتاد در تهران وبازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فعالیتش را در سینما با فیلم کوتاه شب در سال ۹۸ به کارگردانی ریحانه پارسا آغاز کرد.
در واقع صفر بیست و یک دومین تجربه پادینا کیانی در جایگاه بازیگر سینمایی و تلویزیونی است.

نگار عابدی در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است. او در فیلم‌های کوتاهی، چون «هدیه» و «خط مستقیم یک دایره» حضور چشم‌گیری داشته‌است. البته فعالیت اصلی نگار عابدی تئاتر است و در نمایش‌هایی، چون «باز گشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری نیز ایفای نقش داشته است.

اما نگار عابدیبا بازی در سریال دودکش در سال ۱۳۹۲ و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد. این سریال در ماه رمضان سال ۹۲ به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۵۹ در بروجرد است، پدرش نظامی بوده و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد، که یکی از برادرانش مدتی پیش درگذشت.

آزیتا ترکاشوند فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتود‌های نمایش آغاز شد.

او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده است.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی در سال ۱۳۵۷ در قزوین متولد شده است. رویا میرعلمی متاهل است و یک پسر دارد. وی کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران دارد. رویا میرعلمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و عمده فعالیت‌های میرعلمی در حوزه تئاتر است.

از کارنامه هنری رویا میرعلمی می‌توان به فیلم هایی، چون ‏"برادر" (مهدی غضنفری) -۱۳۸۷‏، ‏"صبح روز هفتم" (مسعود اطیابی) -۱۳۸۷‏ و ‏"بیداری" (فرزاد موتمن) -۱۳۸۷‏ و سریال هایی، چون ‏"وجدان آشفته" (منوچهر هادی) -۱۳۸۸‏ و "زمانه" (حسن فتحی) -۱۳۹۱ اشاره کرد.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی متولد سال ۱۳۵۲ در شهر ری تهران است. اوتحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده است. علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی، چون بهرام توکلی، محسن تنابنده، وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی مریم شیرازی

مریم شیرازی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در سریال مسافران، فیلم دلم می‌خواد و سریال سیب خنده اشاره کرد.

مریم شیرازی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در فیلم ننه لالا و فرزندانش به کارگردانی کامبوزیا پرتوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مسافران، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای ماو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مه‌تاج متین، ناصر شاگردی، نصرالله اطمینان و قاسم نوری کرمانشاهی را تجربه کرد.

مریم شیرازی در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مریم شیرازی در این سال، بازیگری در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مریم شیرازی بازی در سریال مسافران بوده است. مریم شیرازی سال ۱۳۸۸ سریال مسافران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رامبد جوان همکاری داشته است. مریم شیرازی توانست با بازی در سریال مسافران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر غلامرضا کریمی، رامبد جوان، حمید لولایی و حسن معجونی بر تجارب او افزود.

مریم شیرازی علاوه‌بر سریال مسافران، سال ۱۳۹۳ در فیلم دلم می‌خواد نیز بازی کرده است. مریم شیرازی این‌بار با بهمن فرمان‌آرا یعنی کارگردان فیلم دلم می‌خواد و هنرمندانی، چون رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار و رضا بهبودی همکاری داشت.
بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی افشین آقایی

افشین آقایی دستیار کارگردان سینما و تلویزیون است و از مهم‌ترین آثار او می‌توان به فعالیت در سریال ارث‌بابام، فیلم خرگیوش و فیلم لابی اشاره کرد.

افشین آقایی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم افشین آقایی در این سال، فعالیت در سریال ارث‌بابام به کارگردانی سید جواد رضویان و مسعود فروتن محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی افشین آقایی فعالیت در سریال ارث‌بابام بوده است. افشین آقایی سال ۱۳۸۴ سریال ارث‌بابام به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. افشین آقایی توانست با فعالیت در سریال ارث‌بابام تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر شهرام قائدی، برزو ارجمند، امیر نوری و مهران غفوریان توانست سطح کاری او را متحول کند.

افشین آقایی علاوه‌بر سریال ارث‌بابام، سال ۱۳۹۵ در فیلم خرگیوش نیز فعالیت داشته است. افشین آقایی این‌بار با مانی باغبانی یعنی کارگردان فیلم خرگیوش و هنرمندانی، چون مینا ساداتی، جواد عزتی، بابک حمیدیان و همایون ارشادی همکاری داشت.

با اینکه افشین آقایی را بیشتر بعنوان دستیار کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. افشین آقایی علاوه‌بر دستیار کارگردان به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار افشین آقایی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم مزرعه آفتابگردان، فیلم فراری و فیلم تعطیلات تابستانی است.

بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی پادینا کیانی

پادینا کیانی متولد دهه هفتاد در تهران وبازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فعالیتش را در سینما با فیلم کوتاه شب در سال ۹۸ به کارگردانی ریحانه پارسا آغاز کرد.
در واقع صفر بیست و یک دومین تجربه پادینا کیانی در جایگاه بازیگر سینمایی و تلویزیونی است.

۰
نظرات بینندگان
  • شکسته ارسالی در

    سلام این فیلم را بخاطر خانم مریم شیرازی تماشا میکنم حتی هر سه تکرارشم ۰بخاطر این که چهره خانم شیرازی اینجا مثل چهره عشقم هست کپی برابر اصل ۰هنوز که هنوز ۱۲سال هست به عشقم نرسیدم

  • Y ارسالی در

    با سلام و خسته نباشید خدمت فیلم صفر بیست و یک خیلی فیلم زیبایی است من، نقش افشین آقایی در نقش ارسلان رو خیلی خیلی دوست دارم ممنونم که در این روز ها خنده رو بر لب مردم آوردیم . واقعا بازیگران صفر بیست و یک از سید جواد رضویان و سیامک انصاری و افشین آقایی و نگار عابدی سیاوش طهمورث و امیر حسین رستمی و دیگر بازیگران .......... همه نقاشان را زیبا اجرا کردنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید