اولین ورزشکار ایرانی واکسن کرونا تزریق کرد

اولین ورزشکار ایرانی واکسن کرونا تزریق کرد

بالاخره واکسن کرونا را زدم. یکسری اسناد هم دادند که من امضا کردم، اما متاسفانه هر چقدر پرسیدم که این واکسن چه اثری روی بدن دارد و چقدر می‌شود به آن اطمینان کرد، جوابی نگرفتم.

کد خبر : ۸۶۳۲۴
بازدید : ۲۱۴۰
اولین ورزشکار ایرانی واکسن کرونا تزریق کرد
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه به عنوان اولین ورزشکار ایرانی واکسن کرونا تزریق کرد. حسین روحانی، قهرمان سابق کاراته ایران و سرمربی تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونا را در روسیه تزریق کرد.

روحانی در روز‌های اخیر اعلام کرده بود اگر تزریق واکسن روسی کرونا اختیاری باشد، احتمالا این کار را انجام نمی‌دهد، امروز با انتشار چند ویدیو در استوری اینستاگرام خود از تزریق این واکسن خبر داد. حسین روحانی به عنوان ورزشکار ایرانی واکسن کرونا را تزریق کرده و احتمالا در روز‌های آینده از اثر این واکسن روی بدن خود خواهد گفت.

روحانی که از لحظه تزریق این واکسن هم تصویربرداری کرده، درباره تجربه جالب خود می‌گوید: بالاخره واکسن کرونا را زدم. یکسری اسناد هم دادند که من امضا کردم، اما متاسفانه هر چقدر پرسیدم که این واکسن چه اثری روی بدن دارد و چقدر می‌شود به آن اطمینان کرد، جوابی نگرفتم.

وی افزود: امیدوارم همه مردم ایران در برابر این ویروس سلامت و تندرست بمانند و البته روزی برسد که این واکسن برای همه ساخته شود و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. آرزوی همه ماست این وضعیتی که در دنیا و به ویژه کشور ایران به وجود آمده، زودتر به پایان برسد.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید