فیلم/ مار پیتون کار دست زن گردشگر داد

فیلم/ مار پیتون کار دست زن گردشگر داد

شرکت تایلندی که مدیریت برگزاری برنامه‌های مار بازی را به عهده دارد، محکوم به پرداخت 3200 دلار به گردشگر چینی شده است. دلیلش نیز اتفاقی است که در حین اجرا برای گردشگر چینی نگون‌بخت رخ داده است.

کد خبر : ۸۶۷۶
بازدید : ۱۹۸۹۸
مار پیتون بینیِ گردشگر چینی را گاز گرفت! (فیلم)

فرادید | شرکت تایلندی که مدیریت برگزاری برنامه‌های مار بازی را به عهده دارد، محکوم به پرداخت 3200 دلار به گردشگر چینی شده است. دلیلش نیز اتفاقی است که در حین اجرا برای گردشگر چینی نگون‌بخت رخ داده است.

به گزارش فرادید به نقل از گاردین، گردشگر چینی هنگام اجرای برنامه تلاش کرده تا مار پیتون را ببوسد، اما مار به او حمله کرده و بینی‌اش آسیب دیده است.

ویدئوی پخش شده در شبکه‌های مجازی، دو مرد را هنگام اجرای برنامه مار بازی نشان می‌دهد که به آرامی مار پیتون را در دست گرفته‌اند. زن مو بلند چینی که یک کوله پشتی را هم حمل می‌کرد، برای بوسیدن مار پیتون خم می‌شود.

مار به سمت زن حمله کرده و بینی او را محکم گاز می‌گیرد. زن نیز در مقابل تلاش می‌کند تا خود را از دست مار نجات دهد. جمعیت با مشاهده این صحنه جیغ می‌کشد.

رسانه محلی پوکت نیوز در گزارشی نام گردشگر 29 ساله چینی را «جین جینگ» عنوان کرده و می‌گوید که او برای معالجه به بیمارستان بین‌المللی پوکت منتقل شده است. رسانه‌های تایلند عکسی را منتشر کرده‌اند که در آن تصویر صورت زن به همراه چندین بخیه مشاهده می‌شود.

مار پیتون بینیِ گردشگر چینی را گاز گرفت! (فیلم)

شرکت تایلندی «پا-وای ادوسکی» که مجموعه برنامه‌های سرگرمی با مار را برگزار می‌کند، 3200 دلار را برای درمان بیماری گردشگر چینی پرداخت کرده است. هنوز مشخص نیست که بوسیدن مار بخشی از برنامه در حال اجرا بوده یا خود زن چینی چنین درخواستی را مطرح کرده است.

رسانه‌های تایلند می‌گویند که مار از نوع پیتون غیر سمی است. فعالان حقوق حیوانات نیز می‌گویند که شرایط نگهداری از مارها، فیل‌ها، میمون‌ها و کروکودیل‌ها در برنامه‌های سرگرمی تایلند غیرانسانی است. گفتنی است حیوانات در تایلند اغلب در شرایط نامناسبی نگهداری می‌شوند و از آن‌ها برای سرگرم کردن انسان‌ها استفاده می‌شود. چند پیش نیز در یک برنامه دیگر در تایلند، اورانگوتان‌ها به مبارزه علیه هم تحریک شدند.



منبع: The Guardian
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    آخه عاقل! مار بوسیدن داره؟

  • ناشناس ارسالی در

    دیونه این چه کاریه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید