بیماری ناشناخته در هند؛ ۱۴۰ نفرقربانی شدند

بیماری ناشناخته در هند؛ ۱۴۰ نفرقربانی شدند

یک مقام بهداشتی در بیمارستان دولتی ایلورو گفته که بیماران به خصوص کودکان «یک دفعه شروع می‌کنند به بالا آوردن و از سوزش چشم‌هایشان شکایت می‌کنند. در حالی که بعضی غش کرده و چندبار به حال تشنج افتادند.

کد خبر : ۸۷۹۱۱
بازدید : ۵۴۲۹
بیماری ناشناخته در هند؛ ۱۴۰ نفرقربانی شدند
هند در حالی نگران این بیماری ناشناخته است که مثل بسیاری از کشور‌ها با مشکل شیوع ویروس کرونا هم دست به گریبان است

مقام‌های هند می‌گویند که در حال تحقیق درباره مرگ مرموز ۱۴۰ نفری هستند که در دو روز گذشته به بیمارستان‌های این کشور مراجعه کرده‌اند. این بیماری ناشناخته در شهر «ایلورو» در ایالت «آندرا پرادش» پیدا شده و دکتر‌ها می‌گویند که از نشانه‌هایش می‌توان به تهوع و غش اشاره کرد.

در بیمارستان دولتی ایلورو، چندین تخت را برای بیماران احتمالی بعدی خالی کرده‌اند. این در حالی است که هند در این روز‌ها مثل بسیاری از کشور‌های جهان با مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

رسانه‌های محلی می‌گویند از مبتلایان به این بیماری جدید، آزمایش کرونا گرفته‌اند و نتیجه آن منفی بوده است.

یک مقام بهداشتی در بیمارستان دولتی ایلورو گفته که بیماران به خصوص کودکان «یک دفعه شروع می‌کنند به بالا آوردن و از سوزش چشم‌هایشان شکایت می‌کنند. در حالی که بعضی غش کرده و چندبار به حال تشنج افتادند».

بسیاری از آن‌ها که کارشان به بیمارستان کشیده، خیلی زود بهبود پیدا کرده و زود مرخص شده‌اند. آلا کالی کریشنا سرینیویس، وزیر بهداشت در ایالت آندرا پرادش، گفته که نتیجه آزمایش خون از این افراد نشانه‌ای از بیماری ویروسی ندارد.

او گفت که بعد از بازدید مقام‌ها از محلی که این افراد در آنجا بیمار شده‌اند، احتمال آلودگی آب و هوا به عنوان عامل این بیماری از میان رفته است. سرینیویس گفت: «این یک بیماری ناشناخته است و فقط نتیجه آزمایش می‌تواند عامل آن را مشخص کند.»

رقبای سیاسی دولت می‌گویند که آلودگی عامل بیماری است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید