تصاویر/لحظه‌ای که سنجاب عصبانی بر سر دارکوب پرسروصدا داد می‌زند

تصاویر/لحظه‌ای که سنجاب عصبانی بر سر دارکوب پرسروصدا داد می‌زند

«جونده می‌خواست بخوابد که یک دارکوب شروع کرد به تق‌تق با نوک کوبیدن به درختی که لانه سنجاب در آن بود. سنجاب با قیافه‌ای عصبانی سرش را از سوراخ لانه‌اش بیرون آورد و دهانش را باز کرد و شروع کرد به داد زدن بر سر دارکوب.»

کد خبر : ۸۸۱۷۴
بازدید : ۱۲۸۳۲
فرادید | یک عکاس موفق شده لحظه بانمک دادن زدن یک سنجاب بر سر یک دارکوب پرسرو‌صدا را ثبت کند.

به گزارش فرادید به نقل از میل آنلاین، عکاس لحظه را اینطور شرح می‌دهد: «جونده می‌خواست بخوابد که یک دارکوب شروع کرد به تق‌تق با نوک کوبیدن به درختی که لانه سنجاب در آن بود. سنجاب با قیافه‌ای عصبانی سرش را از سوراخ لانه‌اش بیرون آورد و دهانش را باز کرد و شروع کرد به داد زدن بر سر دارکوب.»
در یکی از تصاویر اینطور به نظر می‌رسد که سنجاب پنجه‌هایش را به سمت دارکوب دراز کرده است. این دیدار ماه گذشته در یکی از شهر‌های ایالت جنوبی تامیل نادو در هندوستان رخ داد.

این تصاویر را راوی راج ثبت کرده است. او از مغازه نان‌پزی‌اش به خانه می‌رفته که اتفاقی با این صحنه مواجه می‌شود. دارکوب‌ها در سراسر شبه‌قاره هند تا شرق اندونزی به وفور دیده می‌شوند. بر طبق سایت ارنیتولوژی. کام، دارکوب‌ها برای پیدا کردن حشرات و تخم و لارو آن‌ها به درختان نوک می‌زنند.

آن‌ها همچنین برای ساخت لانه به درختان مرده یا خشک‌شده نوک می‌زنند، اما نوک زدن به درختان همچنین راهی برای ارتباط برقرار کردن با همنوعانشان هم هست. سنجاب درخت نخل هندی نیز در هند و سریلانکا پیدا می‌شود و برای برخی هندو‌ها مقدس است.

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید