شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد

در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش بسیار جذاب و متفاوتی ارائه گردیده است که امکان بهره‌مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد کرد.

کد خبر : ۸۸۶۶
بازدید : ۱۶۴۸
در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش بسیار جذاب و متفاوتی ارائه گردیده است که امکان بهره‌مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد کرد.

به گزارش تابناک، اولین موردی که در این بخشنامه به چشم می خورد، شرایط جذابتر فروش اقساطی خودروهای تویوتا است که در آن، غالب خودروهای تویوتا با اقساط کوتاه مدت (از 6 تا 9 ماه) بدون بهره، و اقساط بلند مدت (تا 24 ماهه) با نرخ سود 18 درصد عرضه شده اند که مبلغ این وامها بسته به نوع خودرو از 42 تا 70 میلیون تومان متغیر است. برای علاقه مندان به خرید نقدی محصولات نیز مشوقهای متنوعی از جمله تخفیفات نقدی و بیمه بدنه رایگان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آن، در این بخشنامه برای اولین بار روفور 2016 به صورت قیمت قطعی و تحویل کوتاه مدت ارائه شده است.

تویوتا روفور که از محبوب ترین کراس اورهای شهری دنیا می باشد، در مدل 2016 خود تغییراتی را در طراحی ظاهری خود می بیند که از جمله این تغییرات می توان به جذاب تر شدن چراغهای جلو، چراغهای عقب، جلو پنجره و ... اشاره کرد.

همچنین در این بخشنامه، شرایط فروش برند لوکس تویوتا، یعنی لکسوس، نیز به چشم می خورد که در آن خودروهای ES250 مدل 2016 و CT200h هیبرید مدل 2016 به صورت قیمت قطعی و تحویل فوری، و هم چنین لکسوس NX200t مدل 2016 و NX300h هیبرید مدل 2016 نیز به صورت مشارکتی و تحویل بلند مدت به علاقه مندان عرضه می شوند.

همینطور به نظر می رسد با توجه به خیزش اخیر نرخ ارز، قیمتهای این شرکت نیز به مانند سایر شرکتهای دیگر در امان نمانده اند و در بخشنامه جدید، شاهد افزایش قیمت نسبی محصولات هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده بخشنامه فروش به وبسایت www.irtoya.com مراجعه فرمایید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید