لوح سپاس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دردستان مدیر عامل شرکت مدیران خودرو
جناب آقای مهندس گرمان، مدیریت محترم عامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به هدفگذاری آن شرکت جهت حضور در بین ۳ رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره داشتند و بر این اساس به بیان برنامههای آینده شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به آن هدف پرداختند که از آن جمله موارد میتوان به: تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و الزام نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان در بین نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات پرداخت.
کد خبر :
۸۸۹۷۳
بازدید :
۶۰۳۴
شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۹ به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و این سال از طرف مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام:سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری گردیده است. بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آیندهای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید. لازم به ذکر است ارتقاء انجام شده در تعدادی از نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ ۱۵ ساله این شرکت میباشد.
در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهار نمایندگی منتخب در غرب تهران ضمن مشاهده تغییرات محسوس ایجاد شده در مراکز خدمات خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور در دفتر شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو به بیان دیدگاههای خود پرداختند. موارد مورد بازدید شامل شوروم (نمایشگاه فروش) نمایندگان که بر اساس استانداردهای شرکت مدیران خودرو تجهیز گردیده، محل پذیرش و انتظار مشتریان جهت خدمات پس از فروش که بر اساس دستورالعملهای جدید مجهز به مبلمان و وسایل پذیرایی جدید گریده اند و امکان انتظار و استراحت در مکانی دلنشین را برای مشتریانی که جهت پذیرش و یا ترخیص خودروهای خود در نمایندگی حضور دارند را فراهم میآورد. بازدید از محل تعمیرگاهها و مشاهده ارتقاء انجام گرفته در مورد تجهیزات و زیرساختها، بازدید از انبار قطعات مصرفی جهت مشاهده میزان قطعات موجود در نمایندگی ها. در انتهای دیدار هیئت حضار از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین تیم اصحاب رسانه به پیشرفتهای صورت گرفته در سطح خدمات پس از فروش انجام گرفته در نمایندگیهای بازدید شده اذعان نمودند.
همچنین در نشست خبری جناب آقای مهندس تاجیک قائم مقام مدیر عامل و معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن تشریح روند ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و میزان اهمیت آن در صنعت خودرو که به عنوان یکی از معدود مواردی که بررسی استانداردهای آن جهت حمایت از حقوق مصرف کننده به صورت الزامی و سالانه برگزار میشود و در این ارزیابی دفاتر مر کزی و شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودرویی مورد ارزیابی قرار میگیرند. آقای تاجیک عنوان داشتند: شرکت مدیران خودرو در توسعه نمایندگیها بسیار خوب عمل کرده، به طوریکه در سال ۱۳۹۸، ۱۱۱ نمایندگی در ارزیابی ما در سراسر کشور مشارکت داشتند، این خودروساز در ۵ شاخص اصلی ارزیابی ما رشد مناسب را به ثبت رسانده و در شاخص رضایت مشتریان بعنوان یکی از اصلیترین شاخصها نیز در سه ماهه دوم سال ۹۹، امتیاز ۷۴۵ از ۱۰۰۰ را کسب کرد، که به نظر میرسد تا پایان سال به هدف کیفی که وزارت صمت در این باره در نظر گرفته شده، دست پیدا خواهد کرد. همچنین ایشان اعلام نمودند شرکت مدیران خودرو در شاخص تعمیر خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاهها در دو روز اول ۱۰ درصد رشد نموده است و این مطلب بدون موجود بودن قطعات امکان پذیر نمیباشد. همچنین ایشان به کسب رتبه دوم خدمات توسط شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو پرداختند و اعلام داشتند که این رتبه بالاترین رتبه در بین خودروسازان داخلی است.
با بیان مشاهده روند رو به رشد خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از حمایت و نگرش مثبت مدیران ارشد آن مجموعه در توسعه بخش خدمات پس از فروش به ارتقاء خدمات پس از فروش را دلیلی جهت افزایش رضایتمندی مشتریان قلمداد نمودند.
جناب آقای مهندس گرمان، مدیریت محترم عامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به هدفگذاری آن شرکت جهت حضور در بین ۳ رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره داشتند و بر این اساس به بیان برنامههای آینده شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به آن هدف پرداختند که از آن جمله موارد میتوان به: تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و الزام نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان در بین نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات پرداخت. همچنین ایشان اظهار داشتند پیش بینی صورت گرفته توسط شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در مورد احتمال تحریمها و دشواریهای موجود در واردات قطعات یدکی با اشاره به حجم واردات انجام گرفته و دپو قطعات مصرفی مورد نیاز صاحبان خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو را مطلوب و کافی ارزیابی نمودند.
در نهایت جناب آقای جک لی، مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو با بیان جایگاه بسیار بالای مشتری در شرکت مدیران خودرودر طول ۱۵ سال گذشته، اهمیت خدمات پس از فروش را نیز جهت حفظ رضایت مشتری بسیار بالا دانستند و همچنین اعلان نمودند بر اساس اقدامات صورت گرفته در گذشته و برنامه ریزی و هدفگذاریهای جدید شرکت مدیران خودرو کسب بالاترین رتبه در ارزیابی شرکت ISQI را قابل دسترسی برای شرکت مدیران خودرو میدانند.
در انتهای این برنامه لوح تقدیری توسط جناب آقای مهندس تاجیک از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات پس از فروش آن شرکت اهدا گردید.
در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهار نمایندگی منتخب در غرب تهران ضمن مشاهده تغییرات محسوس ایجاد شده در مراکز خدمات خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور در دفتر شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو به بیان دیدگاههای خود پرداختند. موارد مورد بازدید شامل شوروم (نمایشگاه فروش) نمایندگان که بر اساس استانداردهای شرکت مدیران خودرو تجهیز گردیده، محل پذیرش و انتظار مشتریان جهت خدمات پس از فروش که بر اساس دستورالعملهای جدید مجهز به مبلمان و وسایل پذیرایی جدید گریده اند و امکان انتظار و استراحت در مکانی دلنشین را برای مشتریانی که جهت پذیرش و یا ترخیص خودروهای خود در نمایندگی حضور دارند را فراهم میآورد. بازدید از محل تعمیرگاهها و مشاهده ارتقاء انجام گرفته در مورد تجهیزات و زیرساختها، بازدید از انبار قطعات مصرفی جهت مشاهده میزان قطعات موجود در نمایندگی ها. در انتهای دیدار هیئت حضار از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین تیم اصحاب رسانه به پیشرفتهای صورت گرفته در سطح خدمات پس از فروش انجام گرفته در نمایندگیهای بازدید شده اذعان نمودند.
همچنین در نشست خبری جناب آقای مهندس تاجیک قائم مقام مدیر عامل و معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن تشریح روند ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و میزان اهمیت آن در صنعت خودرو که به عنوان یکی از معدود مواردی که بررسی استانداردهای آن جهت حمایت از حقوق مصرف کننده به صورت الزامی و سالانه برگزار میشود و در این ارزیابی دفاتر مر کزی و شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودرویی مورد ارزیابی قرار میگیرند. آقای تاجیک عنوان داشتند: شرکت مدیران خودرو در توسعه نمایندگیها بسیار خوب عمل کرده، به طوریکه در سال ۱۳۹۸، ۱۱۱ نمایندگی در ارزیابی ما در سراسر کشور مشارکت داشتند، این خودروساز در ۵ شاخص اصلی ارزیابی ما رشد مناسب را به ثبت رسانده و در شاخص رضایت مشتریان بعنوان یکی از اصلیترین شاخصها نیز در سه ماهه دوم سال ۹۹، امتیاز ۷۴۵ از ۱۰۰۰ را کسب کرد، که به نظر میرسد تا پایان سال به هدف کیفی که وزارت صمت در این باره در نظر گرفته شده، دست پیدا خواهد کرد. همچنین ایشان اعلام نمودند شرکت مدیران خودرو در شاخص تعمیر خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاهها در دو روز اول ۱۰ درصد رشد نموده است و این مطلب بدون موجود بودن قطعات امکان پذیر نمیباشد. همچنین ایشان به کسب رتبه دوم خدمات توسط شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو پرداختند و اعلام داشتند که این رتبه بالاترین رتبه در بین خودروسازان داخلی است.
با بیان مشاهده روند رو به رشد خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از حمایت و نگرش مثبت مدیران ارشد آن مجموعه در توسعه بخش خدمات پس از فروش به ارتقاء خدمات پس از فروش را دلیلی جهت افزایش رضایتمندی مشتریان قلمداد نمودند.
جناب آقای مهندس گرمان، مدیریت محترم عامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به هدفگذاری آن شرکت جهت حضور در بین ۳ رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره داشتند و بر این اساس به بیان برنامههای آینده شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به آن هدف پرداختند که از آن جمله موارد میتوان به: تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و الزام نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان در بین نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات پرداخت. همچنین ایشان اظهار داشتند پیش بینی صورت گرفته توسط شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در مورد احتمال تحریمها و دشواریهای موجود در واردات قطعات یدکی با اشاره به حجم واردات انجام گرفته و دپو قطعات مصرفی مورد نیاز صاحبان خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو را مطلوب و کافی ارزیابی نمودند.
در نهایت جناب آقای جک لی، مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو با بیان جایگاه بسیار بالای مشتری در شرکت مدیران خودرودر طول ۱۵ سال گذشته، اهمیت خدمات پس از فروش را نیز جهت حفظ رضایت مشتری بسیار بالا دانستند و همچنین اعلان نمودند بر اساس اقدامات صورت گرفته در گذشته و برنامه ریزی و هدفگذاریهای جدید شرکت مدیران خودرو کسب بالاترین رتبه در ارزیابی شرکت ISQI را قابل دسترسی برای شرکت مدیران خودرو میدانند.
در انتهای این برنامه لوح تقدیری توسط جناب آقای مهندس تاجیک از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات پس از فروش آن شرکت اهدا گردید.
۰