واریز مرحله دوم یارانه معیشتی کرونا

واریز مرحله دوم یارانه معیشتی کرونا

علیرغم اینکه زمان واریز مرحله دوم یارانه معیشتی کرونا نزدیک است، اما همچنان افراد زیادی متقاضی دریافت این یارانه هستند و امیدوارند اعتراضشان مبنی بر عدم دریافت یارانه مورد توجه مسئولین قرار گیرد. آن‌ها مدعی شدند که شرایط دریافت یارانه را داشته اند، اما به حسابشان واریز نشده است.

کد خبر : ۸۹۳۶۵
بازدید : ۵۲۱۳
یارانه معیشتی کرونا
فرادید | با توجه به تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شد دولت موظف به پرداخت یارانه معیشتی کرونا است و باید برای ۳۴ میلیون خانوار مبلغ ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارتوما به حساب سرپرست خانوار واریز کند. مرحله اول این واریزی ۲۸ آذر ماه اجرا شد و باید مرحله دوم واریز یارانه معیشتی در ماه‌های دی، بهمن و اسفند تکرار شود.

در نوبت اول ۸٫۹ میلیون نفر ازافرادی که یارانه دریافت کردند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند که مبلغ یارانه برای این افراد ۱۲۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر است. ۲۵ میلیون نفر دیگر از افراد کم‌درآمد مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دریافت کردند.


علیرغم اینکه زمان واریزی نوبت دوم نزدیک است، اما همچنان افراد زیادی متقاضی دریافت این یارانه هستند و امیدوارند اعترضشان مبنی بر عدم دریافت یارانه مورد توجه مسئولین قرار گیرد. آن‌ها مدعی شدند که شرایط دریافت یارانه را داشته اند، اما به حسابشان واریز نشده است.

طبق برنامه‌ریزی سازمان هدفمندسازی یارانه، در روز ۱۰ هر ماه یارانه معیشتی بنزین و در روز ۲۰ هر ماه یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی واریز می‌شود. از آنجایی که مرحله اول یارانه معیشتی کرونا در روز ۲۸ آذر ماه پرداخت شد احتمالا دومین مرحله آن نیز که مربوط به یارانه دی ماه است در هفته آینده انجام شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید