آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۳۰

تا ظهر امروز ۳۰ دی ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص ۵ هزار و ۹۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و از این تعداد ۵۱۸ نفر بستری شدند.

کد خبر : ۸۹۶۱۹
بازدید : ۵۰۶۶
کرونا در ایران
فرادید | آمار جانباختگان کرونا امروز ۳۰ دی ماه اعلام شد. سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: متأسفانه امروز سه شنبه ۸۷ نفر از هموطنانمان طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و به این ترتیب تعدا جانباختگان کرونا در ایران به ۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده است.

به گزارش فرادید، سیما سادات لاری در ادامه افزود تاکنون ۱ میلیون و ۳۴۲ هزارو ۱۳۴ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند.



دکتر لاری گفت: تا ظهر امروز ۳۰ دی ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص ۵ هزار و ۹۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و از این تعداد ۵۱۸ نفر بستری شدند. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۸۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۲۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.
آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان نیز در سه شنبه -۳۰ دی‌ماه- منتشر شد.
طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۷۴ هزار و ۹۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۹۶ میلیون و هشت هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۱۶۷ نفری در یک روز به تعداد دو میلیون و ۴۹ هزار و ۳۱۱ نفر رسیده است.

قابل توجه است ایران در این فهرست با یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر مبتلا و پنج هزار و ۸۰۶ مبتلا جدید شانزدهمین کشور با بیشترین آمار مبتلایان کرونا در جهان است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ نفر (یک هزار و ۴۲۲ نفر)

۲. برزیل ۲۱۰ هزار ۳۲۸ نفر (۴۶۰ نفر)

۳. هند ۱۵۲ هزار و ۵۹۳ نفر (۱۳۷ نفر)

۴. مکزیک ۱۴۱ هزار و ۲۴۸ نفر (۵۴۴ نفر)

۵. بریتانیا ۸۹ هزار و ۸۶۰ نفر (۵۹۹ نفر)

۶. ایتالیا ۸۲ هزار و ۵۵۴ نفر (۳۷۷ نفر)

۷. فرانسه ۷۰ هزار و ۶۸۶ نفر (۴۰۳ نفر)

۸. روسیه ۶۶ هزار و ۳۷ نفر (۴۷۱ نفر)

۹. ایران ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر (۸۳ نفر)

۱۰. اسپانیا ۵۳ هزار و ۷۶۹ نفر (۱۵۱ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید