قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹

قیمت اتریوم در حال حاضر به ۱۳۹۱ دلار رسیده است که معادل ۲۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است. همچنین قیمت بیت کوین هم به ۳۷ هزار و ۱۹۸ معادل ۷۹۹ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان رسیده است. رپیل نیز همچنان در بازه قیمتی ۳۰ سنت معادل ۶ هزار و ۵۶۱ هزار تومان معامله می‌شود.

کد خبر : ۸۹۶۲۱
بازدید : ۵۴۶۰
قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که اوایل دی ماه به ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رسیده بود، حالا در میانه هفته جاری به ۳۷ هزار و ۱۹۸ معادل ۷۹۹ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۳۹۱ دلار رسیده است که معادل ۲۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است. رپیل نیز همچنان در بازه قیمتی ۳۰ سنت معادل ۶ هزار و ۵۶۱ هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۳۳۰ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۲۹۱ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال ۱۹ دی ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۷۴۳ درصدی توانسته تا کانال ۱۳۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۱۵۹ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۱۱۳ رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۴۲۷ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۳۱۰ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۲۶ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل پس از ریزش تاریخی

ارز دیجیتال ریپل که سومین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول یک ماه اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل در روز سه شنبه 30 دی ماه تا ساعت 14:00

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت به تومان

بیت کوین

37.198

799میلیون و 746هزار تومان

اتریوم

1391

27 میلیون و 700 هزار تومان

ریپل

0.305

6 هزار و 561 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید