قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۱

با توجه به روند صعودی در بازار، امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین به ۳۴,۲۴۷ دلار رسید و افزایش قیمت ۰.۷۰ درصدی برای محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثبت شد.

کد خبر : ۸۹۹۸۳
بازدید : ۳۶۴۹
بیت کوین
فرادید | بیت کوین با نماد اختصاری BTC، ارز دیجیتالی محبوب بین مردم است که پس از چند دوره کاهش ارزش در بازار، امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین با ۰.۷۰ درصد افزایش به ۳۴,۲۴۷ دلار معادل ۸۴۰,۷۶۹,۸۲۰ میلیون تومان رسید.

بیت کوین با ارزش بازار حدود ۶۴۶.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و ۶۲.۵۰ درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۱۱۷.۰۵ میلیارد دلار است. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گفته برخی تحلیلگران در حال حاضر بیتکوین در یک تقاطع حساس قرار دارد که حرکت رو به بالا یا پایین آن بستگی به جریان ورودی سرمایه‌های جدید خواهد داشت. همچنین خریداران باید به این نکته مهم توجه کنند با یک بازار بسیار پرریسک طرف هستند و از دست دادن همه یا بخش بزرگی از سرمایه شان در این بازار‌ها با توجه به نوسانات زیاد چیز خیلی عجیبی نیست.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر اسطح ۳۲,۰۰۰ هزار دلار قرار گرفته و در کوتاه مدت صعود مثبت خود را آغاز کرده است.

قیمت در حال حاضر در حال تثبیت سود و حمایت اولیه نزدیک ۳۳,۲۰۰ دلار است. حرکت صعودی از کف نوسانی ۲۹۲۸۲ دلار به سقف ۳۴,۴۲۴ دلار خواهد بود. ممکن است در این روند صعودی قیمت بیت کوین نزدیک به سطح ۳۴,۵۰۰ و ۳۵,۰۰۰ دلار با موانع قدرتمندی روبه رو شود.

بیت کوین برای اینکه بتواند افزایش قیمت مداوم را تجربه کند باید بالاتر از سطح ۳۵,۰۰۰ دلار قرار بگیرد البته در کوتاه مدت. اگر بیت کوین نتواند از سطح ۳۴,۵۰۰ یا ۳۵,۰۰۰ دلار عبور کند، می‌تواند نشان از یک ریزش جدید باشد.
در بازار سایر ارز‌های دیجیتال، اتریوم که کماکان رتبه دوم جدول را در اختیار دارد با ۲.۱۳ درصد افرایش به قیمت ۱,۳۷۳.۳۲ دلار معادل ۳۳,۷۱۴,۹۹۸ میلیون تومان رسید. تتر نیز با ۰.۵۰ درصد کاهش روزانه در همان محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید