زیست شبانه به شرط رفتن کرونا!

زیست شبانه به شرط رفتن کرونا!

در حقیقت طرحی برای زیست شبانه بررسی و تصویب نخواهد شد مگر بعد از اتمام کرونا و ارسال چنین طرحی از سوی شورا بعد از کرونا باید مراحل خود را طی کند.

کد خبر : ۹۰۰۵۸
بازدید : ۴۹۸۶
تهران و زندگی شبانه

طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد. فرماندار تهران با تأکید بر این مسأله بررسی این طرح را منوط به اتمام وضعیت کرونایی در تهران می‌داند. عیسی فرهادی معتقد است طرح شبانه در شرایط وجود کرونا و منع تردد از ساعت ۲۱ معنا ندارد.

فرهادی درباره بررسی این طرح برای کل ایام سال و بعد از شرایط کرونا گفت: «تا شرایط کرونایی ادامه دارد با چنین طرحی مخالفت می‌کنیم.» به گفته او در حقیقت طرحی برای زیست شبانه بررسی و تصویب نخواهد شد مگر بعد از اتمام کرونا و ارسال چنین طرحی از سوی شورا بعد از کرونا باید مراحل خود را طی کند.»

قبل از این خبر زیست شبانه را محسن هاشمی داده بود؛ خبری که نتیجه دویست‌وشصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بود. رئیس شورای شهر گفته بود براساس مصوبات چند نقطه در شهر که دچار شب‌مردگی هستند و فضای مناسبی محسوب می‌شوند، انتخاب شدند و بیشتر اهداف فرهنگی دراین موضوع پیگیری می‌شود تا از این طریق کسانی که دیر می‌خوابند بتوانند از این فضا‌ها استفاده کنند و بتوانند عمده وقت خود را با خانواده بگذرانند تا به این ترتیب هم شب‌مردگی در این نقاط از بین برود و هم فضای اجتماعی شهر تثبیت و افزایش پیدا کند.

هاشمی درخصوص مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با این مصوبه در گذشته به دلیل مخالفت نیروی انتظامی مبنی بر عدم اجرای آن به دلیل نداشتن تأمین منابع مالی گفته بود: «باید دید نقاط محدودی که انتخاب شدند از نظر هیات تطبیق و نیروی انتظامی چه مشکلی دارند تا آن‌ها را رفع کنیم. امیدواریم موضوع دوباره در فرمانداری مطرح شود و ما نیز پیگیر آن خواهیم بود.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید