آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۲

متأسفانه بر اساس آخرین آمار فوتی‌های کرونا در ایران، امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، ۷۰ نفر از هم وطنانمان بر اثر بیماری کرونا جان باختند.

کد خبر : ۹۰۰۷۰
بازدید : ۴۶۶۷
دکتر لاری
فرادید | بر اساس آخرین آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۷۰ نفر اعلام شد. سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در ایران خبر داد.

دکتر لاری، گفت: ازمجموع بیماران جدید ۴۶۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. به گفته وی، مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

وی افزود: مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۵۷ هزار و ۹۵۹ نفر رسید. دکتر لاری در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. متاسفانه ۳۹۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. سیما سادات لاری تاکید کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ دکتر لاری گفت: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۰۳ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۶۶۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۴ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۷۶۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند. کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۴۳ و ۵۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۷۴۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۵۰ هزار و ۳۸۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۳ هزار و ۶۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۹۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۴ هزار و ۳۱۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند. کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۴۹۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۹۷۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۲۳ هزار و ۹۷۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۶ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۹۵۰, ۱۰ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۱۲۵ و ۷ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۲۴۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را نشان می‌دهد:
آمار جهانی کرونا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید