ویدئو/ آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان دکتر هاشمیان

ویدئو/ آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان دکتر هاشمیان

دکتر هاشمیان تأکید کرد اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، وضعیت خوب است در غیر این صورت وضعیت بسیار خطرناکی ایجاد خواهد شد. علی انصاریان افزایش ضربان قلب داشت و از دیشب شدت بیشتری گرفته است.

کد خبر : ۹۰۱۶۶
بازدید : ۳۵۰۳
علی انصاریان
فرادید | دکتر هاشمیان در مصاحبه اخیر خود، درباره آخرین وضعیت علی انصاریان صحبت کرد. وی با توجه به اوضاع وخیم علی انصاریان گفت: خوشبختانه هیچ شواهدی از آمبولی ریه در انصاریان دیده نمی‌شود.

پزشک معالج علی انصاریان در ادامه گفت: متأسفانه دیر اقدام کردن انصاریان موجب درگیری شدید ریه او شده بود و ما راهی جز اقدام تهاجمی برای ایشان و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی نداشتیم. عکس‌های ریه‌ای که بلافاصله از ایشان گرفته شد، جالب نبود. امروز عکس‌ها از دیشب بهتر است، اما شرایط کمی پیچیده است.

دکتر هاشمی افزود: دارو‌هایی که برای دیگر بیماران کرونایی در ایران استفاده می‌شود، برای ایشان هم استفاده شده است، داروها، فشار خون را افزایش می‌دهند و امیدواریم نقایصی در دیگر ارکان‌ها اتفاق نیفتد.

وی تأکید کرد اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، وضعیت خوب است در غیر این صورت وضعیت بسیار خطرناکی ایجاد خواهد شد. علی انصاریان افزایش ضربان قلب داشت و از دیشب شدت بیشتری گرفته است.
توضیحات دکتر هاشمیان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید