آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۴

امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹، تعداد جانباختگان کرونا ۷۲ نفر اعلام شد که بر این اساس، آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۱۷۱
بازدید : ۵۹۸۰
سخنگوی وزارت بهداشت
فرادید | بر اساس آخرین آمار فوتی‌های کرونا در ایران، ۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند در و مجموع تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر رسیده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

سیما سادات لاری روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۴ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و ۶۶۰ نفر بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۹ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

لاری بیان کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان سه‌شنبه -۱۴ بهمن‌ماه- نیز منتشر شد. طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۹۲ هزار و ۵۶۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۰۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۲۱۰ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۷۱۵ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۷۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است:

۱. آمریکا ۴۵۴ هزار و ۲۱۳ نفر (هزار و ۹۰۴ نفر)

۲. برزیل ۲۲۵ هزار ۱۴۳ نفر (۶۰۹ نفر)

۳. مکزیک ۱۵۹ هزار و ۱۰۰ نفر (۵۶۴ نفر)

۴. هند ۱۵۴ هزار و ۵۲۲ نفر (۹۴ نفر)

۵. بریتانیا ۱۰۶ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۰۶ نفر)

۶. ایتالیا ۸۸ هزار و ۸۴۵ نفر (۳۲۹ نفر)

۷. فرانسه ۷۶ هزار و ۵۱۲ نفر (۴۵۵ نفر)

۸. روسیه ۷۳ هزار و ۶۱۹ نفر (۴۳۷ نفر)

۹. اسپانیا ۵۹ هزار و ۸۱ نفر (۲۵۴ نفر)

۱۰. آلمان ۵۸ هزار و ۳۹۶ نفر (۶۱۹ نفر)

قابل توجه است که ایران در این فهرست با ۵۸ هزار و ۳۸ نفر فوتی و ۷۲ نفر فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار قربانیان کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید