قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین با ۸.۵۵ درصد افزایش به ۳۶,۷۰۶ دلار معادل ۹۱۷,۶۴۶,۳۲۹ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۱۹۵
بازدید : ۶۱۳۴
بیت کوین
فرادید | بعداز تعریف و تمجید‌های ایلان ماسک از بیت کوین، قیمت محبوب‌ترین ارز دیجیتال بین مردم در حال افزایش است، به طوری که قیمت بیت کوین امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۸.۵۵ درصد رشد نسبت به روز گذشته به ۳۶,۷۰۶ دلار معادل ۹۱۷,۶۴۶,۳۲۹ میلیون تومان رسید.

حجم مبادلات روزانه بیت کوین ۶۴.۴۸ میلیارد دلار است بالاترین قیمت آن در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ (۰۸ January ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۹۴۱.۵۶ دلار بوده که همینک %۱۳.۵۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید، ایلان ماسک ثروتمندترین فرد دنیا با بیش از ۱۹۰ میلیارد دلار سرمایه با اضافه کردن بیت کوین به توییتر خود باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتال در جو موجود رشد تا محدوده ۳۸,۵۰۰ دلار تجربه کند، اما با فشار فروش موجود در بازار که توسط ماینر‌ها صورت گرفت، قیمت بار دیگر تا مرز ۳۷,۰۰۰ دلار کاهش یافت.

برخی تحلیلگران معتقدند اگر خریداران موفق به بالا بردن و تثبیت قیمت در بالای محمدوه ۳۵،۰۰۰ دلار شوند، رشد قیمت تا ۳۸،۵۲۰ دلار و در بالای آن تا ۴۰،۰۰۰ دلار ممکن خواهد بود. اما عده دیگر بر این باورند تقاضای سازمانی موجود برای خرید بیت کوین برای شکست مقاومت ۴۰ هزار دلاری بیت کوین کافی نیست.
در ارز‌های دیجیتال دیگر نیز شاهد افزایش قیمت‌ها بوده ایم. اتریوم با افزایش ۱۲.۲۸ درصد به قیمت ۱,۵۴۶.۲۲ دلار رسید و تتر هم که در جایگاه سوم ار‌زهای پرفروش قرار دارد در محدوده ۱.۰۰ دلار باقی مانده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید