آمار فوتی‌های کرونا ۹۹/۱۱/۱۶

آمار فوتی‌های کرونا ۹۹/۱۱/۱۶

بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۶ بهمن ماه، ۶۷ نفر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۹۰۲۶۰
بازدید : ۶۸۱۶
بخش مراقبت های ویژه کرونا
فرادید | امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹، آمار‌ فوتی‌ها کرونا، ۶۷ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان در ایران به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید.

سخنگوی وزرات بهداشت گفت:بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. وی گفت: ۳۸۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان می‌شوند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته ۴۵۸ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین ۹۳۷۱ نفر جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۰۴ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۲۴۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۵۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۱۳ هزار و ۴۵۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۶۱ هزار و ۹۳۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۲ هزار و ۹۱۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۱۲۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۴ هزار و ۷۴۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۳ هزار و ۶۶۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۲۷ هزار و ۵۹۲ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۶ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۷۷۸، ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۵۵ و ۸ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۸۶۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را نشان می‌دهد:
آمار جهانی کرونا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید