هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۱

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۱

به گزارش سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در نیمه شرقی کشور روند افزایش نسبی دما روی می‌دهد. این افزایش دما حدود ۳ تا ۶ درجه خواهد بود. روز سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی روی می‌دهد.

کد خبر : ۹۰۴۰۰
بازدید : ۷۹۶۱
فرادید | طبق آخرین پیش بینی سازمان هواشناسی ایران از امروز، ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بیشتر مناطق کشور تا پنج روز آینده جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت انتظار کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس وجود دارد. سپس در روز پنجشنبه بهبود نسبی کیفیت هوا در مناطق مذکور رخ می‌دهد.

با عبور موج ضعیف تراز میانی، پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و روز جمعه در البرز شرقی و در برخی نقاط شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. به این ترتیب بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از شرق گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال سمنان و جمعه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ همچنین از امروز در نیمه شرقی کشور روند افزایش نسبی دما روی می‌دهد. این افزایش دما حدود ۳ تا ۶ درجه خواهد بود. روز سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی روی می‌دهد.

امروز بخش‌های مرکزی و شرایط دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس اغلب تنگه هرمز و چهارشنبه و پنجشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید