قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۵

امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت بیت کوین به ۴۷,۶۹۰ دلار معادل ۱,۲۷۰,۹۵۰,۰۲۱ تومان رسید که ۱.۶۱ درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

کد خبر : ۹۰۴۷۵
بازدید : ۵۳۳۶
بیت کوین
فرادید | بازار ارز‌های دیجیتال همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند و قیمت بیشتر رمزارز‌ها با افزایش همراه بوده است. قیمت بیت کوین امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ علیرغم نزدیک شدن به ۵۰,۰۰۰ دلار، اما با کاهش ۱.۶۲ درصدی به ۴۷,۶۹۰ دلار معادل ۱,۲۷۰,۹۵۰,۰۲۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ معادل ۴۸,۷۰۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۲.۰۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید به نقل از رویترز، به دنبال اطلاعیه بانک نیویورک ملون برای تاسیس یک واحد جدید جهت کمک به نگهداری، انتقال و انتشار ارز‌های مجازی، ارزش بیت کوین در دو روز اخیر رکورد جدیدی زد. این اطلاعیه بانک نیویورک ملون درست پس از آن اعلام شد که الون ماسک مدیرعامل تسلا ۱.۵ میلیارد دلار از این ارز مجازی را خریداری کرد و گفت به زودی بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهایش قبول می‌کند.

همچنین انتشار خبر احتمال سرمایه گذاری توییتر در بیتکوین باعث صعود مجدد قیمت بیشتر ارز‌های دیجیتالی شد. ند سگال- مدیر مالی توییتر از احتمال سرمایه گذاری توییتر در بیت کوین و افزوده شدن این ارز دیجیتالی به ترازنامه مالی این شرکت خبر داده است. به گفته سگال، توییتر در حال امکان سنجی این مساله است که حقوق کارکنان خود را بر حسب بیتکوین پرداخت کند. پیش از این نیز اخباری از احتمال سرمایه گذاری اپل روی بیتکوین منتشر شده بود.

بیت کوین با فتح قله تاریخی جدید، برای اولین بار در تاریخ توانسته از ارزش بازار ۹۰۰ میلیارد دلاری دلاری عبور کند. با این رقم ارزش بازار، در سال ۲۰۲۱ به تنهایی ۳۵۴ میلیارد دلار به بازار بیت کوین اضافه شده است. قله تاریخی قبلی در هشت فوریه ثبت شده بود زمانی که ارزش بازر به ۸۸۸ میلیارد دلار رسیده بود.

بیت کوین اکنون بیش از ۶۱ درصد از کل ارزش بازار ارز دیجیتال را در اختیار دارد که آن هم با افزایش قیمت آلت کوین‌ها رشد خوبی را تجربه کرده است. ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با رسیدن به ۱.۴۶ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش ۸۸.۵ درصدی داشته است.
در سوی دیگر، اتریوم که در جایگاه دوم بازار رمزارز‌ها قرار دارد با ۳.۰۹ درصد افزایش به قیمت ۱۸۵۳.۲۲ دلار رسید و تتر همچنان با قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید