قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۶

امروز ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین به ۴۷,۵۷۳ دلار معادل ۱,۲۶۷,۸۲۱,۳۳۰ تومان رسید که این رقم ۴۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

کد خبر : ۹۰۵۲۵
بازدید : ۴۶۹۹
بیت کوین
فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعود به قله ۵۰,۰۰۰ دلار حرکت می‌کند. قیمت بیت کوین امروز ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ طی ۲۴ ساعت گذشته و تا لحظه تنظیم گزارش با ۴۰ درصد افزایش به ۴۷۵۷۳ دلار، معادل ۱,۲۶۷,۸۲۱,۳۳۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ معادل ۴۸,۷۰۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۲.۲۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

ارزش بازار بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا، در روز جمعه برای اولین بار در تاریخ از ۹۰۰ میلیارد دلار گذشت. قیمت این سرمایه دیجیتال به یک رکورد جدید رسیده است. ارزش بازار ۹۰۰ میلیارد دلاری به معنای یک افزایش ۳۵۴ میلیارد دلاری در ۲۰۲۱ است. اوج قبلی ارزش بازار بیت‌کوین در هشتم فوریه و برابر با ۸۸۸ میلیارد دلار ثبت شده بود.

به گزارش فرادید؛ مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۶۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد بیشتر شده است. کل ارزش بازار سکه‌های مجازی ۸۸.۵ درصد در ۲۰۲۱ رشد کرده است. ارزش بازار این ارز‌های مجازی در ابتدای ۲۰۲۱ برابر با ۷۷۶ میلیارد دلار بود. بیت کوین در حال حاضر ۶۱ درصد از کل ارزش بازار تمام ارز‌های مجازی را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین در حال حاضر از نظر سرمایه بازار، نهمین سرمایه بزرگ در دنیاست و هفته گذشته از فیس‌بوک و تسلا پیشی گرفته است. اگر ارزش بازار بیت کوین را با تولید ناخالص داخلی کشور‌ها مقایسه کنیم، ۹۰۰ میلیارد دلار بیت کوین بین مکزیک (۱.۰۴ تریلیون دلار) و هلند (۸۸۶ میلیارد دلار) قرار دارد. بیت کوین همچنین از تولید ناخالص داخلی ۷۰۷ میلیارد دلاری سوئیس هم پیشی گرفته است.

ارز‌های مجازی مخصوصاً بیت کوین و اتریوم اخیراً حمایت سازمانی بیشتری کسب کرده‌اند که باعث افزایش ارزش آن‌ها شده است.

نخستین صندوق ETF مبتنی بر بیتکوین برای نخستین بار در جهان مجوز حضور در بورس کانادا را دریافت کرد. در واکنش به این مساله یکی از مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید کرد که تقاضا‌های مشابهی برای راه اندازی چنین صندوق‌هایی در آمریکا نیز وجود دارد و افزود این کمیسیون در حال بررسی درخواست هاست.

از سوی دیگر یکی از نامزد‌های شهرداری نیویورک وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات، این شهر را به قطب ارز‌های دیجیتالی در دنیا تبدیل کند.

همچنین بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت کوین موسوم به "بیت پی" BitPay روز جمعه اعلام کرد که اپل پی Apple Pay، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این اقدام اپل همچنین پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از علاقه خود به ارز رمزنگاری شده دوج کوین خبر داد.

به گفته بیت پی، دارندگان مسترکارت‌های بیت پی در ایالات متحده هم اکنون می‌توانند با اضافه کردن کارت‌های اعتباری ارز دیجیتال خود به سرویس اپل پی، پرداخت‌های خود را چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه‌ها از این طریق انجام دهند.

برنامه کیف پول بیت پی BitPay Wallet نه تنها از بیت کوین بلکه از ارز‌های رمزنگاری شده اتر و بیت کوین کَش و همچنین سکه‌های وابسته به دلار USD Coin و دلار جمینی Gemini پشتیبانی می‌کند. بر اساس این گزارش، بیت پی قصد دارد پشتیبانی از سرویس گوگل پی Google Pay و سامسونگ پی Samsung Pay را نیز تا پایان ماه مارس به خدمات خود اضافه کند.

در ادامه بررسی بازار ارز‌های دیجیتال باید گفت اتریوم با ۱.۰۵ درصد کاهش به قیمت ۱۸۳۶.۶۹ دلار رسید و تتر همچنان با قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید