قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۸

قمت بیت کوین، امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ با کاهش ۰.۴۷ درصدی روبه رو شد و به ۴۸,۲۵۲ دلار معادل ۱,۲۸۱,۰۸۷,۷۳۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۶۲۴
بازدید : ۴۸۱۶
بیت کوین
فرادید | افزایش قیمت بیت کوین در چند روز اخیر به گونه‌ای بود که گمان می‌رفت مرز ۵۰ هزار دلار را بشکند و به قیمت‌های بالاتری صعود کند، اما امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین با ۰.۴۷ درصد کاهش به ۴۸,۲۵۲ دلار معادل ۱,۲۸۱,۰۸۷,۷۳۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ معادل ۴۹,۴۸۵.۱۷ دلار بوده که همینک %۲.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین با عبور از رکورد پیشین ۴۹،۰۰۰ دلاری خود که در روز پنج‌شنبه به ثبت رسیده بود، به قیمت ۴۹,۴۸۵.۱۷ دلار رسید. اما در حال حاضر با اندکی اصلاح و افت نسبت به اوج قیمتی، با قیمت ۴۸۲۵۲ دلار معامله می‌شود. به نظر نمی‌رسد این افت قیمتی در ساعت اخیر، دلیل بنیادی خاصی داشته باشد.

از زمانی که شرکت سازنده خودرو‌های الکتریکی تسلا اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه بیت کوین دارد و احتمالا آن را به عنوان یک شیوه پرداخت قبول می‌کند، مشروعیت بیت کوین به عنوان یک سرمایه افزایش یافت و ۲۰ درصد طی یک هفته بالا رفت.

رکورد قیمتی جدید بیت کوین در حالی به ثبت رسیده است که تحلیل‌گران معتقدند دلیلِ رشد قیمت بیت کوین با این سرعت سرسام‌آور، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت کوین است.

صندوق سرمایه گذاری بانک مورگان استنلی که ارزش دارایی‌های آن حدود ۱۵۰میلیارد دلار برآورد می‌شود از احتمال سرمایه گذاری این بانک بر روی ارز دیجیتالی بیتکوین خبر داده است. مورگان استنلی دومین بانک بزرگ آمریکایی پس از جی پی مورگان است که نسبت به سرمایه گذاری در بیتکوین ابراز علاقه کرد.

دویچه بانک آلمان که پیشتر به شدت از بیت کوین و سایر ارز‌های رمزنگاری شده انتقاد کرده بود، به نظر می‌رسد سرانجام ارز‌های دیجیتال را به رسمیت شناخته است و آن‌ها را به عنوان یک فرصت می‌بیند. این غول بانکداری آلمان قصد دارد با ایجاد پلتفرم‌هایی برای نگهداری ارز‌های رمزپایه یا رمز ارز وارد این بازار شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۹۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.

قیمت اتریوم که در جایگاه دوم بازار قرار دارد با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۱۷۹۸.۶۰ دلار رسید و تتر نیز در محدوده قیمتی ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید