آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، امروز ۳ اسفند ماه ۱۳۹۹، متأسفانه ۷۴ نفر از هم وطنانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۸۴۰
بازدید : ۴۹۶۳
سیما سادات لاری
فرادید | امروز بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا ۷۴ نفر اعلام شد و در مجموع تعداد جانباختگان به ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۳ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۷۴ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۲ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. وی افزود: سه هزار و ۶۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۷۲ هزار و ۳۹۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۱۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۱ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸ هزار و ۴۴۶ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۳۸۱ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۶ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۰۷ هزار و ۷۴۶ نفر (هزار و ۹۰۷ نفر)

۲. برزیل ۲۴۶ هزار و ۶ نفر (هزار و ۵۱ نفر)

۳. مکزیک ۱۷۹ هزار و ۷۹۷ نفر (۸۳۲ نفر)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۳۳۹ نفر (۹۹ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۰ هزار و ۳۴۵ نفر (۴۴۵ نفر)

۶. ایتالیا ۹۴ هزار و ۴۸۶ نفر (۲۵۱ نفر)

۷. فرانسه ۸۴ هزار و ۱۴۷ نفر (۱۸۳ نفر)

۸. روسیه ۸۲ هزار و ۸۷۶ نفر (۴۸۰ نفر)

۹. آلمان ۶۸ هزار و ۳۴۳ نفر (۲۲۵ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۷ هزار و ۱۰۱ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

قابل توجه است که ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر فوتی و ۷۴ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید