تصاویر/ سواری گرفتن قورباغه از لاک‌پشت

تصاویر/ سواری گرفتن قورباغه از لاک‌پشت

لاک‌پشت ۲۰۰ گرمی یکی از پاهایش را از روی زمین بلند کرده و با وجود قورباغه سنگینی که روی لاکش جا خوش کرده، به زحمت قدم از قدم برمی‌دارد.

کد خبر : ۹۰۸۷۵
بازدید : ۱۵۷۴۱
تصاویر/ سواری گرفتن قورباغه از لاک‌پشت
فرادید | لحظه خنده‌دار سواری گرفتنِ یک قورباغه ۸۵‌گرمی از یک لاک‌پشت کوچک در فضای مجازی اشک بسیاری را از خنده درآورده است.

فرادید به نقل از دیلی‌میل نوشت، در این تصاویر یک قورباغه خپل درختی را سوار بر لاک یک لاک‌پشت کوچک می‌بینیم. حالت چهره قورباغه طوری است که انگار دارد لبخند می‌زند و قبل از آنکه لاک‌پشت حرکت کند به او گفته: «هی بزن بریم پسر!»


در یک تصویر دیگر می‌بینیم که لاک‌پشت ۲۰۰ گرمی یکی از پاهایش را از روی زمین بلند کرده و با وجود قورباغه سنگینی که روی لاکش جا خوش کرده، به زحمت قدم از قدم برمی‌دارد.
تصاویر/ سواری گرفتن قورباغه از لاک‌پشت

این تصاویر شگفت‌انگیز توسط یک عکاس ۳۵ ساله به نام یان هدایت در پادانگ در اندونزی ثبت شده است. یان با یک‌متر‌ونیم فاصله از سوژه‌ها از آن‌ها عکاسی کرده است. او این عکس‌ها را با یک دوربین نیکون با لنز ماکرو ثبت کرده است.

او می‌گوید: «دوست دارم در این عکس‌ها دوستی بین قورباغه و لاک‌پشت را ببینم. وقتی مردم این عکس‌ها را ببینند، می‌گویند چقدر دوستان خوبی هستند و چقدر دیدن دوستی حیوانات جالب است. حیوانات دوستان ما هستند. سخت است دیدنِ اینکه آن‌ها را برای منافع انسان‌ها سلاخی می‌کنند.»
تصاویر/ سواری گرفتن قورباغه از لاک‌پشت

قورباغه‌های درختیِ خپل در تنه درختان در نزدیکی آب‌های راکد زندگی می‌کنند. این گونه عمدتاً از حشرات و عنکبوت تغذیه می‌کند، اما ممکن است قورباغه‌ها و حتی پستانداران کوچکتر از خود را نیز بخورد.

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید