قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹

قیمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۵۰ هزار و ۳۸۲ معادل یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۶۲۷ دلار رسیده است که معادل ۴۳ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۴۸ سنت معادل ۱۳ هزار و ۱۰۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۷۸۴ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۲۴۷ دلار معادل ۶ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان دست یافت.

کد خبر : ۹۰۹۶۷
بازدید : ۵۶۲۴
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۳ اسفند ماه به رقم بی سابقه ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلار رسیده بود، حالا قیمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۵۰ هزار و ۳۸۲ معادل یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۶۲۷ دلار رسیده است که معادل ۴۳ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۴۸ سنت معادل ۱۳ هزار و ۱۰۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۷۸۴ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۲۴۷ دلار معادل ۶ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۴۲۵ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۳۴۲ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال همچنین ۲ اسفند ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۵۷ هزار و ۴۵۹ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۵۲۵ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۱۸۶ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۱۳ رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۳۲۰ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۶۶۳ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت. در حال حاضر نیز به ۴۸ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۳۴ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۳۴ میلیارد و ۷۶۱ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۳۵ میلیارد و ۷۰۸ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۶ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل در روز چهارشنبه 6 اسفند تا ساعت 09:20

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

50.382

یک میلیارد و 349 میلیون و 230 هزارتومان

اتریوم

1627

43 میلیون و 587 هزارتومان

بایننس

247

6 میلیون و 631 هزار تومان

تتر

1

26 هزار و 784 تومان

ریپل

0.489

13 هزار و 107 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید